Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Logo van Provincie Overijssel
Logo van Provincie Overijssel

Kwartiermaker Catering en banqueting

Luttenbergstraat 2, 8012 EE Zwolle, Nederland

Sluit over 14 dagen

Begindatum:

1 feb 2026

Einddatum:

1 feb 2027

Uren per week:

32 - 36

Publicatiedatum:

13 dec 2025
Opdracht tarief 110Opdracht uren 32 - 36
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Als kwartiermaker catering en banqueting ga je ervoor zorgen dat alles op rolletjes loopt binnen ons eigen cluster catering en banqueting. Daarvoor heb je de specifieke opdracht om de businesscase catering verder uit werken en af te ronden en adviseer je gericht over zaken welke er voor zorgen dat we onze dienstverlening naar een hoger niveau  brengen, waarbij aandacht voor onze medewerkers niet uit het oog verloren wordt. Dit doe je samen met collega's binnen BVFAC en de eenheid BV. 

Eisen

  • Een maximum uurtarief van €110 exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer werk-werkverkeer;
  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal HBO bachelor niveau in de richting van hotel, horeca en of catering;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als adviseur op het gebied van horeca en catering;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring maken van business cases op het gebied van kostprijsanalyses, voedsel wet- en regelgeving en operationele inrichting, dit is duidelijk toegelicht in de werkervaring;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als adviseur bij een overheidsinstelling.

Wensen en competenties

Wensen

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring maken van business cases op het gebied van kostprijsanalyses, voedsel wet- en regelgeving en operationele inrichting, dit is duidelijk toegelicht in de werkervaring (30 punten);
  • Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring als adviseur op het gebied van horeca en catering (30 punten);
  • Aantoonbare werkervaring op het gebied van Horeca en Catering bij een overheidsinstelling (20 punten);
  • Een zelfgeschreven motivatie, waarin is toegelicht hoe de ervaring van de kandidaat verschil gaat maken voor deze opdracht (20 punten).

Competenties

  • communicatief sterk
  • plannen en organiseren
  • teamspeler
  • financieel onderbouwd

Organisatie en team

Werken bij Overijssel
Overijssel is een prachtige provincie om te wonen, te werken en te recreëren. Met elkaar maken we Overijssel iedere dag leefbaarder, mooier, veiliger en beter bereikbaar. De provincie werkt samen met gemeenten, waterschappen, het Rijk, ondernemers en maatschappelijke instanties. Samen zetten we ons in voor de toekomst van onze provincie.

Beschrijving Bedrijfsvoering
Je gaat aan de slag bij de afdeling Bedrijfsvoering (BV), één van de acht afdelingen binnen provincie Overijssel. Het werk bij Bedrijfsvoering is samen te vatten in drie taken: adviseren, control(eren) en faciliteren. De afdeling zorgt dat de organisatie haar bestuurlijke en uitvoerende processen zo goed en efficiënt mogelijk kan uitvoeren. Hierdoor kunnen collega’s van andere afdelingen zich helemaal richten op de provinciale opgaven.
De afdeling bestaat uit de volgende teams: Leiding, Financiële Rapportage en Administratie, Financiën, Facilitair, Informatievoorziening en Digitalisering, Juridische Zaken, HR.

Gespreksinformatie

Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.

Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald.

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 13 januari 2026, 13:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 12 januari 2026 bericht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

Optie tot verlenging: Optie tot verlenging: Nee

Hybride: Geen verdere informatie

Aantal professionals of FTE: 1

Overig algemeen:

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
  • De opdrachtgever zal om een Geheimhoudingsverklaring vragen.
  • De Opdrachtgever zal om een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) vragen.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
  • Voor opdrachtnemer geldt een Social Return (SROI) verplichting bij gegunde opdrachten hoger dan €400.000 binnen het DAS van de Talentenregio. Voor meer informatie zie: (https://talentenregiohuurtin.nl/wp-content/uploads/2024/10/SROI-bijlage-DAS-v2.pdf).

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via susan.peschier@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Onze adviseurs staan je graag persoonlijk te woord op maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur. Je kunt jouw vraag alvast stellen via de contactpagina of kom terug op een ander tijdstip!
Opdracht Adviseur