Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Logo van Omgevingsdienst IJsselland
Logo van Omgevingsdienst IJsselland

Inkoopadviseur

Lübeckplein 2, 8017 JZ Zwolle, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 jul 2025

Uren per week:

16-24

Publicatiedatum:

31 dec 2024
Opdracht tarief €95Opdracht uren 16-24
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Organisatie
Omgevingsdienst IJsselland is een jonge, dynamische organisatie die zich midden in een transitie bevindt naar een robuuste organisatie. We staan aan het begin van de volgende fase, waarin innovatie, lef en creativiteit worden aangemoedigd en er echt ruimte is voor jouw inbreng. We werken nauw samen met 11 gemeentes en de provincie Overijssel (deelnemers die taken hebben ingebracht bij de omgevingsdienst). Onze kernwaarden – proactief, verbindend en deskundig – vormen de basis van ons werk. In een collegiale, pragmatische en toegankelijke werksfeer met 140 collega’s bieden wij jou de kans om een waardevolle bijdrage te leveren.  

Opdracht
Je adviseert het MT en de managers van de verschillende teams inclusief de manager Bedrijfsvoering die tevens jouw opdrachtgever is over aanbestedingen, enkelvoudige en meervoudige inkooptrajecten, verlengingen en wijzigingen van overeenkomsten en voert de werkzaamheden hiervoor uit. Jij denkt met ons mee en zet eisen en wensen om in aanbestedingstukken. Je signaleert kansen en ontwikkelingen in de markt in een vroegtijdig stadium en neemt dit mee in je advisering.  Je bent verantwoordelijk voor het gehele inkoopproces en draagt bij aan de verdere professionalisering van het inkoopproces bij Omgevingsdienst IJsselland. Het is jouw missie om ervoor te zorgen dat er doelmatig kan worden ingekocht en wij tevreden zijn over de begeleiding en uitvoering van het gehele proces. Je werkt hierin nauw samen met de administratief medewerker Inkoop.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal een afgeronde hbo bachelor opleiding op het gebied van inkoop;
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als inkoper binnen een overheidsorganisatie;
3. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar met meervoudige onderhandse en (Europees) aanbestedingsprocedures;
4. Een maximaal uurtarief van €95,- excl btw en incl reiskosten woon-/ werkverkeer;

Selectiecriteria (weging, totaal 100 punten)
5. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als inkoper binnen een gemeentelijke instelling of omgevingsdienst (30 punten);
6. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar met meervoudige onderhandse en (Europees) aanbestedingsprocedures (25 punten);
7. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar in het VTH werkveld (20 punten);
8. Aantoonbaar afgeronde opleidingen Nevi 1 en 2 (10 punten);
9. Aantoonbare werkervaring met AFAS (15 punten).

Competenties

  • Proactief en klantgericht;

  • Omgevingsbewust en politiek sensitief;

  • Creatief in je werkwijze en weet daarmee goede resultaten te behalen;

  • Analytisch en probleemoplossend;

  • Toont eigenaarschap;

  • Overtuigen en enthousiasmeren;

  • Samenwerken;

  • Je mondeling en schriftelijk goed uitdrukken en op meerdere niveaus communiceren;

  • Hoofd- en bijzaken onderscheiden en op basis hiervan een gewogen oordeel en advies vormen.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk:  ja/nee

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 13 januari 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 10 januari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • De opdrachtgever zal om een Integriteitsverklaring vragen.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via susan.peschier@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Onze adviseurs staan je graag persoonlijk te woord op maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur. Je kunt jouw vraag alvast stellen via de contactpagina of kom terug op een ander tijdstip!
Opdracht Adviseur
Sluiten
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.