Adviseur Leren & Ontwikkelen

Omgevingsdienst Haaglanden

Zuid Hollandplein 1, 2596 AW Den Haag, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
110 36 Zuid-Holland

Begindatum:

1 dec 2025

Einddatum:

31 mrt 2026

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

25 aug 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Voor het opstarten en het inrichten van het interne kenniscentrum zoeken wij een projectmedewerker die zich richt op het inrichten van ondersteunende systemen en het ontwikkelen van opleidingsstructuren. Je werkt aan het definiëren van opleidingstrajecten per functiegroep en medewerker en digitale ondersteuning ervan. Verder ondersteun je bij het opzetten van samenwerkingsverbanden met externe partners.

Taken en verantwoordelijkheden:

  • Ontwikkelen van opleidingstrajecten per functiegroep.

  • Inrichten van een systeem voor inventarisatie van opleidingsplannen voor de individuele medewerker.

  • Schrijven van een inrichtingsplan en begeleiden van de inrichting van de cursusmanagementmodule in AFAS.

  • Bevorderen van de samenwerking op het gebied van opleiden met Zuid-Hollandse ODs en ODNL).

Wat wij bieden

  • Een betekenisvol project met impact op organisatieontwikkeling.

  • Samenwerking met diverse interne en externe stakeholders.

  • Flexibele inzet en hybride werken mogelijk.

  • Marktconform tarief en duidelijke deliverables.

Kandidaat omschrijving

  • Minimaal een opleiding op HBO niveau, bij voorkeur in de richting van HRM/HRD of informatica.

  • Minimaal 3 jaar ervaring met het inrichten van processen op het gebied van L&D.

  • Ervaring met inrichting en gebruik van AFAS en eventueel andere digitale formulieren/inventarisatiesystemen zoals Microsoft forms of een LMS.

  • Kennis van het vormgeven van loopbaanpaden.

  • Kennis van/affiniteit met opleidingsontwikkeling.

  • Sterke projectmatige en communicatieve vaardigheden.

  • Zelfstandig, gestructureerd en resultaatgericht.

Eisen

  • Minimaal een opleiding op HBO niveau, bij voorkeur in de richting van HRM/HRD of informatica;
    10p

  • Minimaal 3 jaar ervaring met het inrichten van processen op het gebied van L&D;
    10p

  • Ervaring met inrichting en gebruik van AFAS en eventueel andere digitale formulieren/inventarisatiesystemen zoals Microsoft forms of een LMS;
    15p

  • Het tarief is niet hoger dan 110 euro per uur.
    10p

Wensen en competenties

Wensen

  • Kennis van het vormgeven van loopbaanpaden;
    10p

  • Kennis van opleidingsontwikkeling;
    10p

  • Prijsscore ( laagste tarief / aangeboden tarief ) * maximale prijsscore
    1p

Competenties

  • Sterke projectmatige en communicatieve vaardigheden.

  • Zelfstandig, gestructureerd en resultaatgericht.

Organisatie en team

Niet bekend.

Gespreksinformatie

Niet bekend

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1
Hybride werken: Ja

Optie tot verlenging
Eventueel verlenging mogelijk maximaal 2x 1 jaar

Toelichting op uur per week
Uren zijn flexibel in te delen, hybride werken is mogelijk. Aanwezigheid op kantoor op dinsdag en donderdag is veelal noodzakelijk.

CV-eisen
Onder een CV verstaan wij een overzicht van de werkervaring van de kandidaat. Dit in het Nederlands opgesteld en in Word of PDF-formaat van maximaal 5 pagina's A4.

De externe partij behoudt zich het recht voor om aanbiedingen terzijde te leggen indien er overmatig veel taal- en/of spelfouten in het CV voorkomen.

In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld. Indien deze informatie ontbreekt, behoudt de externe partij zich het recht de aanbieding ter zijde te leggen.

Overig

  • Samenwerking met diverse interne en externe stakeholders.

  • Flexibele inzet en hybride werken mogelijk.

  • Marktconform tarief en duidelijke deliverables.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.