Begindatum:
1 nov 2025Einddatum:
31 okt 2027Publicatiedatum:
5 sept 2025Als UX designer ga je aan de slag bij het project Beslag in Beeld en draag je bij aan de vernieuwing van de registratie en administratie van beslag. In 2016 rapporteerde de Ombudsman dat er vele onvolkomenheden in het ketenbeslagproces zaten. Dit kreeg veel aandacht in de media en van de Tweede Kamer, met een negatief beeld over de uitvoering door politie en OM. Dit had tot gevolg dat de minister van J&V opdracht heeft gegeven het beslagproces ketenbreed te verbeteren
Ontwerpen van een toegankelijke en gebruiksvriendelijke gebruikerservaring.
Duidelijk inzicht geven in de gebruikersbehoefte op basis van gebruikersonderzoek.
Opstellen en bijhouden user journeys op basis van interne (werk)processen.
Als UX Designer ben je verantwoordelijk voor het ontwerpen van een toegankelijke gebruikerservaring van applicaties voor politiemedewerkers en ketenpartners. Je bent in staat om vanuit Service Design de gebruikersbehoefte in kaart te brengen en vanuit User Interface Design de oplossingen uit te werken. Dit doe je op basis van grondig gebruikersonderzoek, zowel kwalitatief als kwantiteit, om de applicatie af te stemmen op behoefte van de eindgebruiker.
DevOp teamleden
Product Owners
Scrum Masters
InformatieMateriedeskundigen
Solution Architecten
UX Designers en researchers
Eindgebruikers (politie en OM)
Overige stakeholders
Kijkende naar de inhoud van deze aanvraag en de Wet DBA, leent deze aanvraag zich er niet voor om door een ZZP'er uitgevoerd te worden.
Voor deze opdracht is een Betrouwbaarheidsonderzoek plus (BO+) van toepassing. Een positief besluit is een vereiste voor het uitvoeren van deze opdracht. Dit kan maximaal 8 weken duren waardoor bovenstaande startdatum een fictieve startdatum betreft. Starten kan zoveel eerder als mogelijk, na doorlopen van de screening
Let op: Vanaf 1 november wijzigt het diensteverleningsmodel van het DAS naar de Intermediaire Dienstverleners, het is mogelijk dat deze overeenkomst wordt gemigreerd. Meer informatie volgt.
De Externe is inzetbaar vanaf 01-11-2025 (of indien mogelijk zoveel eerder als de screening akkoord is) tot en met 30-10-2027 voor 36 uur per week. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van het kandidaten onderzoek. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de Opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de aanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.