thumbnail
thumbnail

Teamcoordinator IT

Nieuwegein

Stadsplein 1, 3431 LZ Nieuwegein, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum
24 Utrecht

Begindatum:

22 jul 2024

Einddatum:

22 okt 2024

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

5 jul 2024

Organisatie
Nieuwegein is een jonge, levendige stad met historische accenten. Een complete stad met veel ruimte en groen, uitstekende voorzieningen en moderne woningen. Nieuwegein ligt centraal gelegen en heeft eigen aansluitingen op de doorgaande autowegen A27, A2 en A12 en beschikt over efficiënt openbaar vervoer, waaronder een sneltramverbinding met de buurgemeenten IJsselstein en Utrecht. In deze complete stad ligt voor de Gemeente Nieuwegein ook een taak in het verduurzamen van de stad.

Omschrijving van de opdracht
De gemeente zoekt een ervaren professional die de teamleider ondersteunt door een deel van de dagelijkse aansturing over te nemen. De opgave voor de teamleider is om binnen een periode van 3 tot 6 maanden een vernieuwde structuur voor het team op te zetten. Om dat te kunnen doen is ondersteuning nodig om de dagelijkse werkzaamheden goed te laten verlopen en te laten integreren met de noodzakelijke vernieuwingen. De professional zal nauw samenwerken met de teamleider en overige leden van het IT-team om ervoor te zorgen dat de dienstverlening efficiënt en effectief blijft verlopen tijdens deze transitiefase. Een aantal belangrijke en grote veranderingen die nu spelen zijn:

  • migratie van ons datacenter naar een private IAAS;

  • migratie integratiedomein (ESB en API Gateway) van on-premise naar cloud;

  • van zelf beheren naar regie op uitvoering.

Uit te voeren werkzaamheden bestaan onder andere uit voeren periodieke werkoverleggen met beheer en helpdesk, individuele overleggen met medewerkers, aansturing van beheer en helpdesk in transitie datacenter, verbeteringen signaleren en doorvoeren, rol in het opzetten en uitdragen van ITIL processen.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als teamcoördinator ICT;
2. Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
3. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als teamcoördinator ICT binnen een gemeentelijke instelling (50 punten);
4. Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van Informatica (10 punten);
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als teamcoördinator in een transitiefase (Maak dit duidelijk aantoonbaar in het cv met een voorbeeld) (20 punten);
6. Aantoonbare afgeronde ITIL certificaat (10 punten);
7. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar in het begeleiden van projecten op het gebied van verandermanagement (10 punten).

Competenties
-
Goede communicatieve vaardigheden en klantgerichte instelling
- Stressbestendigheid en flexibiliteit in een dynamische werkomgeving.
- Vermogen om snel te integreren in een nieuw team en vertrouwen op te bouwen.
- Kennis van ontwikkelingen en best practices binnen IT-systeembeheer en Helpdesk.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg.

Planning
De fysieke/ gesprekken bij de gemeente zijn gepland op woensdag 17 juli 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 15 juli 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Voor de zzp´er

  • De aanbestedende dienst vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

  • Akkoord met een SROI regeling in de overeenkomst m.b.t. Social Return.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

  • Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M.

    • Indien u beschikt over een G-rekening, zal 25% op deze rekening worden gestort. Indien u geen SNA certificaat kunt overleggen zal er 55% op de G-rekening worden gestort.

    • Indien u niet beschikt over een G-rekening, moet er per kwartaal een verklaring van betalingsgedrag van de Belastingdienst worden overlegt.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Hibo Abdi via 06 43 36 34 42 / hibo.abdi@kbenp.nl of met Britt Emmen via 06 39 84 53 67 / britt.emmen@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Hibo Abdi
Hibo Abdi
Opdracht Adviseur
Opdracht Adviseur Britt Emmen
Britt Emmen
Opdracht Adviseur

Ben jij de Teamcoordinator IT die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.