Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Senior medewerker operationele aansturing
Inhuurdesk
Jacob van Campenweg 55, 3067 LH Rotterdam, Nederland
Als Senior Medewerker met operationele aansturingskwaliteiten ben jij het centrale aanspreekpunt voor het opvolgen en aansturen van het rooster en de operationele bezetting van het team. Je zorgt dat het werk soepel verloopt en dat medewerkers de juiste ondersteuning krijgen.
Je bent de vraagbaak binnen het team, zowel gevraagd als ongevraagd, en onderhoudt de communicatie over ontwikkelingen met de teamleider en senior backoffice. Daarnaast zet je werkopdrachten uit en draag je zorg voor het exporteren van City Control naar het CJIB, en draagt zorg voor alle andere gegevens.
Je neemt, waar nodig deel aan interne overleggen, waar je advies geeft en meedenkt over procesverbeteringen. Verder werk je samen met de senior backoffice om kwaliteit en alle werkafspraken te monitoren en waar nodig te verbeteren. Wij opereren in een dynamische omgeving, maar staan altijd in dienst van de organisatie en haar inwoners. Ons gezamenlijke doel overstijgt het individuele belang: we zetten ons in voor het grotere geheel. Om dit te realiseren, is een stabiel team essentieel waarin duidelijke communicatie centraal staat. Iedereen krijgt ruimte om zijn mening te delen, altijd met respect voor het gemeenschappelijke doel en de missie van de organisatie. Jouw taken en verantwoordelijkheden zijn onder andere
Rooster opvolgen en operationeel aansturen van medewerkers
Fungeren als vraagbaak binnen het team
Communicatie en ontwikkelingen binnen het team afstemmen met teamleider en senior backoffice
Werkopdrachten uitzetten indien aanwezig
Exporteren van City Control naar het CJIB
Deelnemen aan en adviseren tijdens interne overleggen
Netwerken en samenwerken met ketenpartners zoals politie, belastingdienst, ODRU en Stedin
Wie ben jij?
Je hebt ervaring met aansturing en operationele planning
Je communiceert helder en bent een echte teamspeler
Je neemt initiatief en bent proactief in het oplossen van vraagstukken
Je kunt goed schakelen tussen verschillende stakeholders en processen
Ervaring met relevante systemen (bijvoorbeeld backoffice systemen) is een pré
Verder vragen wij
Je beschikt minimaal over een afgeronde mbo-opleiding niveau 3, bij voorkeur Handhaver Toezicht Veiligheid
Je bent in het bezit van geldig BOA-diploma
Je beschikt over een geldige VOG-P
Je bent in het bezit van geldig rijbewijs B
Je bent politiek sensitief
Ambitie, je krijgt energie door je te blijven ontwikkelen binnen o.a. het specialisme ondermijning, APV, milieu, jeugd, verkeer of de alcoholwet
Je beschikt over een EHBO of verkeersregelaar diploma
Je bent in het bezit van een geldig certificaat Alcoholwet en RTGB
Dit zijn wij Utrechtse Heuvelrug is een groene en mooie gemeente met ruim circa 50.000 inwoners in zeven karakteristieke dorpen in een bosrijk landschap midden in het land. Het oude cultuurlandschap en het aangrenzende rivierengebied maken het plaatje compleet. Een zeer geliefde plek om te wonen, werken en recreëren. Bij ons zijn de lijnen kort en is de sfeer informeel. Samen met inwoners, ondernemers, partners en bestuurders werken we met visie en ambitie aan actuele thema’s. Het werk neemt toe en op een aantal thema’s willen we sneller resultaat boeken. Daarom investeren we in onze organisatie. We zoeken nog meer bevlogen professionals. Jong of ouder, met veel ervaring of net afgestudeerd.
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Delen:
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.