Bekijk de opdracht ook op opdrachtinformatiemanagement.nl voor aanvullende ondersteuning binnen het vakgebied Informatiemanagement.
Logo van Martini Ziekenhuis
Logo van Martini Ziekenhuis

Servicedeskmedewerker

Van Swietenplein 1, 9728 NT Groningen, Nederland

Sluit over 6 dagen

Begindatum:

10 nov 2025

Einddatum:

31 jan 2026

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

28 okt 2025
Opdracht tarief Geen maximumOpdracht uren 32
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Opdrachtomschrijving

De tijdelijke servicedeskmedewerker ondersteunt het ICT-team bij het afhandelen van eerstelijns meldingen, vragen en incidenten. De focus ligt op het waarborgen van continuiteit en kwaliteit van dienstverlening richting eindgebruikers binnen MZH.

Werkzaamheden

  • Aannemen, registreren en afhandelen van meldingen en verzoeken via het ticketsysteem (Topdesk).
  • Doorzetten van tweedelijns meldingen naar de juiste oplosgroep.
  • Ondersteunen van eindgebruikers bij veelvoorkomende ICT-problemen (werkplekken, printers, applicaties, netwerktoegang).
  • Zorgdragen voor correcte en volledige registratie van meldingen.
  • Signaleren van terugkerende problemen en meedenken over structurele oplossingen.

Eisen

  • Ervaring met Topdesk als ticketsysteem is vereist.

Wensen en competenties

Wensen

  • Ervaring binnen zorginstellingen, bij voorkeur in een ziekenhuisomgeving.
  • Flexibel inzetbaar en bereid om te werken in wisselende diensten: Vroege dienst vanaf 07:30 uur Late dienst tot 17:30 uur

Competenties

  • Klantgerichte en communicatief vaardige houding.
  • Stressbestendig en in staat om zelfstandig te werken binnen een dynamische omgeving.

Organisatie en team

De werkzaamheden vinden plaats binnen MZH.

Gespreksinformatie

Niet bekend

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 2

Randvoorwaarden

  • Beschikbaarheid gedurende december 2025 (ook tijdens de feestdagen) en januari 2026.

  • Fysieke aanwezigheid op locatie is vereist.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via susan.peschier@kbenp.nl of met Sybren Hindriks via sybren.hindriks@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contactpagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Afwezig
Werkdagen: ma, di, wo, do, vr
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur
Afwezig
Werkdagen: di, wo, do, vr