thumbnail
thumbnail

Servicedesk medewerker

Martini Ziekenhuis

Van Swietenplein 1, 9728 NT Groningen, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum
36 Groningen

Begindatum:

1 feb 2023

Einddatum:

30 apr 2023

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

18 jan 2023

Medewerker Servicedesk - 36 uur per week
 

Team
De unit IT-Services is onderdeel van de Stafdienst ICT. We werken volgens de ITIL-principes en hebben klanttevredenheid hoog in het vaandel staan. Als afdeling bestaan we uit ca. 9 medewerkers, die een “skilled” ICT-helpdesk bemensen en verantwoordelijk zijn voor de afhandeling van incidenten, een aantal serviceverzoeken en standaard wijzigingen. Binnen ons team staan we graag voor elkaar klaar waarbij een goede sfeer ook een belangrijke factor is. Ook het beheer van werkplekken en het ondersteunen van gebruikers op de werkplek behoort tot ons werk. Het Martini Ziekenhuis maakt gebruik van een virtuele werkplek.

Werkzaamheden en verantwoordelijkheden

  • Je pakt ICT-incidenten, serviceverzoeken en standaard wijzigingen op, registreert ze en handelt ze waar mogelijk af.

  • Je handelt calls "skilled" af, zowel telefonisch als bij de helpdesk als op locatie. Complexe meldingen zet je door naar  2e-lijns ondersteuners. 

  • Binnen je functie ben je alert op dreigende (ver)storingen, signaleer je ze en los je ze op of schakel je derden in.

  • Daarnaast beheer en bewaak je een domein binnen IT-Services en gebruikersrechten en werkplekken. Denk aan functioneel beheer taken van bijvoorbeeld TOPdesk.

  • Je documenteert, registreert en onderhoudt (wijzigingen in) gegevens betreffende werkplekken en gebruiksrechten en stelt deze beschikbaar.

  • Handleidingen en procedures stel je samen en je verzorgt instructies aan gebruikers.

Eisen

  •  Diploma mbo-ICT. 

  • Minimaal twee jaar werkervaring in het ICT vakgebied en je beschikt over actuele kennis 

  • Ruime ervaring op een support- of helpdesk

Competenties
Belangrijk is dat je zelfstandig kunt werken en een klantgerichte en klantvriendelijke  werkwijze hebt. Je beschikt over goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden, geduld en doorzettingsvermogen. Daarnaast ben je initiatiefrijk en werk je systematisch en oplossingsgericht. Je bent collegiaal, integer en betrouwbaar. 

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl. 

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.
 

Documenten:

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht
Twijfel je of deze inhuuropdracht bij jou past?
Neem contact op met een van onze opdracht adviseurs.
Opdracht Adviseur
Jan de Vries
opdracht adviseur
ma - vr tussen 9.00 & 17.00 uur

Ben jij de Servicedesk medewerker die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.