Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Logo van Martini Ziekenhuis
Logo van Martini Ziekenhuis

Servicedesk medewerker

Van Swietenplein 1, 9728 NT Groningen, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen

Begindatum:

1 feb 2023

Einddatum:

30 apr 2023

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

18 jan 2023
Opdracht tarief Geen maximum Opdracht uren 36

Medewerker Servicedesk - 36 uur per week
 

Team
De unit IT-Services is onderdeel van de Stafdienst ICT. We werken volgens de ITIL-principes en hebben klanttevredenheid hoog in het vaandel staan. Als afdeling bestaan we uit ca. 9 medewerkers, die een “skilled” ICT-helpdesk bemensen en verantwoordelijk zijn voor de afhandeling van incidenten, een aantal serviceverzoeken en standaard wijzigingen. Binnen ons team staan we graag voor elkaar klaar waarbij een goede sfeer ook een belangrijke factor is. Ook het beheer van werkplekken en het ondersteunen van gebruikers op de werkplek behoort tot ons werk. Het Martini Ziekenhuis maakt gebruik van een virtuele werkplek.

Werkzaamheden en verantwoordelijkheden

  • Je pakt ICT-incidenten, serviceverzoeken en standaard wijzigingen op, registreert ze en handelt ze waar mogelijk af.

  • Je handelt calls "skilled" af, zowel telefonisch als bij de helpdesk als op locatie. Complexe meldingen zet je door naar  2e-lijns ondersteuners. 

  • Binnen je functie ben je alert op dreigende (ver)storingen, signaleer je ze en los je ze op of schakel je derden in.

  • Daarnaast beheer en bewaak je een domein binnen IT-Services en gebruikersrechten en werkplekken. Denk aan functioneel beheer taken van bijvoorbeeld TOPdesk.

  • Je documenteert, registreert en onderhoudt (wijzigingen in) gegevens betreffende werkplekken en gebruiksrechten en stelt deze beschikbaar.

  • Handleidingen en procedures stel je samen en je verzorgt instructies aan gebruikers.

Eisen

  •  Diploma mbo-ICT. 

  • Minimaal twee jaar werkervaring in het ICT vakgebied en je beschikt over actuele kennis 

  • Ruime ervaring op een support- of helpdesk

Competenties
Belangrijk is dat je zelfstandig kunt werken en een klantgerichte en klantvriendelijke  werkwijze hebt. Je beschikt over goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden, geduld en doorzettingsvermogen. Daarnaast ben je initiatiefrijk en werk je systematisch en oplossingsgericht. Je bent collegiaal, integer en betrouwbaar. 

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl. 

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.
 

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via susan.peschier@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Onze adviseurs staan je graag persoonlijk te woord op maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur. Je kunt jouw vraag alvast stellen via de contactpagina of kom terug op een ander tijdstip!
Opdracht Adviseur
Sluiten
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.