thumbnail
thumbnail

Medewerker Klantcontactcentrum (MIC)

Kon. Wilhelminalaan 2, 2264 BM Leidschendam, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum
24 tot 32 Zuid-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 apr 2025

Uren per week:

24 tot 32

Publicatiedatum:

31 aug 2024

Organisatie
Een sociale en ondernemende gemeente met ruim 75.000 inwoners. Hier werken we samen met 650 collega’s aan de best mogelijke dienstverlening voor inwoners, bedrijven en instellingen. De lijnen zijn kort, we kennen elkaar en we weten wat er speelt. Onder het motto: vertrouwen, verbinden en verantwoordelijkheid.

Afdeling
Werken voor het KCC is werken voor het gezicht van Leidschendam-Voorburg. Jij bent voor inwoners het eerste contactpunt bij vragen. Van het aanvragen van een rijbewijs tot aan een complex vergunningstraject voor een evenement. Hier help je klanten zoals zij geholpen willen worden: aan de balie, telefonisch en online. Dé afdeling waar je persoonlijk contact hebt en direct van betekenis kunt zijn.

Opdracht
- Je beantwoordt vragen van de inwoners uit onze gemeente, voornamelijk via de telefonie en e-mail. Bij het Meld -en Informatiecentrum (MIC) beantwoorden we zo’n 70% van de inkomende telefonie zelf zonder door te verbinden;
- Je bent het eerste aanspreekpunt voor de inwoners, helpt hen met het helder krijgen van hun vraag en verbindt indien nodig intern door naar andere collega’s en vakafdelingen of maakt een terugbelverzoek aan;
- Je registreert klantcontacten in het Zaaksysteem.

 Vereisten / knock-outcriteria

  1. Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop (geen iPad); de werkplekken van de gemeente Leidschendam-Voorburg zijn voorzien van USB-C (Thunderbolt) docking beeldschermen;

  2. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4

  3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als medewerker klantcontactcentrum;

Gunningscriteria (weging)

  1. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als medewerker klantcontactcentrum (klantenservice, publiekzaken, callcenter) (40 punten);

  2. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar als medewerker klantcontactcentrum bij een gemeente (30 punten);

  3. Bereid om minimaal 2 dagen per week op kantoor te werken in Leidschendam. Dit geef je duidelijk aan in de motivatie (20 punten);

  4. Aantoonbare werkervaring met het vastleggen van klantcontacten (10 punten).

Competenties
- Klantgerichtheid;
- Mondelinge Communicatie;
- Integriteit;
- Nauwkeurigheid.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7.

Externe partij
Een externe partij brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

Benodigd aantal professionals
2.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 12 september 2024 van 10:00 uur tot 12:30 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 10 september 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Voor de zzp'er
De gemeente kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken. ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop cq iPad.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Britt Emmen via 06 39 84 53 67 / britt.emmen@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Britt Emmen
Britt Emmen
Opdracht Adviseur

Ben jij de Medewerker Klantcontactcentrum (MIC) die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.