thumbnail
thumbnail
Medewerker Administratie Jeugd en Leerplicht

Kon. Wilhelminalaan 2, 2264 BM Leidschendam, Nederland

Financieel-administratief
Sluit vandaag
Geen maximum
32-36 Zuid-Holland

Publicatiedatum:

19-09-2022

Sluitingsdatum:

26-09-2022

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

32-36

Omschrijving van de opdracht

Organisatie
Leidschendam-Voorburg is een sociale en ondernemende gemeente met ruim 75.000 inwoners. We werken met zo’n 680 mensen aan de gezamenlijke ambitie om ons te ontwikkelen naar een wendbare en sensitieve organisatie. We stellen onze inwoners en maatschappelijke opgaven centraal en zijn een zelfbewuste samenwerkingspartner voor de lokale en regionale partners. We doen dat door verbinding te maken, vertrouwen te geven en verantwoordelijkheid te nemen.

De lijnen zijn kort, we kennen elkaar en we weten wat er speelt. We werken informatie gestuurd, klantgericht en er is veel ruimte voor initiatief. We bieden onze medewerkers de faciliteiten om hybride te werken. Dit maakt het mogelijk om te werken waar en wanneer dat het beste past bij het type werk dat we doen.

Afdeling
Binnen de afdeling WIJZ werken wij met diverse teams samen op het gebied van Werk, Inkomen, Jeugd en Zorg. Wij verzorgen de complete dienstverlening, in samenwerking met onze partners, binnen het sociaal domein in Leidschendam-Voorburg. Dit doen wij ook op het gebied van werk en inkomen voor de gemeenten Wassenaar en Voorschoten, waarbij wij voor Wassenaar ook de leerplichtwet uitvoeren.

Plezier en hard werken gaan hand in hand binnen WIJZ en hierbij is de klant altijd ons uitgangspunt. Wat heeft iemand of een gezin nodig van ons? Waar kunnen wij ondersteuning bieden en toegevoegde waarde leveren? Samenwerking en team overstijgend verantwoordelijkheid nemen is hierin essentieel.

In de snelheid van alle ontwikkelingen binnen het sociaal domein inspireren we elkaar tot nieuwe ideeën. Van medewerkers vragen wij een open houding, (eigen) verantwoordelijkheid en flexibiliteit. We nodigen elkaar uit om vanuit betrokkenheid, respect en waardering samen te werken. Deze manier van werken draagt bij aan de groei van onze teams en die van jou.

Ben jij een administratieve spin in het web? De gemeente Leidschendam-Voorburg is op zoek naar een medewerker administratie Jeugd voor 32-36 uur per week.

Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van diverse administratieve taken in het kader van de Jeugdwet. Je biedt ondersteuning aan het team dat werkzaam is binnen de Jeugdwet. Een goede samenwerking met de jeugdconsulenten als je directe collega's is daarbij essentieel.

Opdracht
Je taken zijn:
- Het verzorgen van het digitale berichtenverkeer voor de uitvoering van de Jeugdwet (zoals verzoeken om toekenning (VOT’s), verzoeken om wijziging (VOW’s), stopberichten);
- Het verwerken van maatwerkvoorzieningen en beschikkingen van de Jeugdwet in de daarvoor bestemde systemen (Suite4Jeugdzorg, Zorgned);
- Het versturen van ondersteuningsplannen en beschikkingen naar ouders en zorgaanbieders;
- Het signaleren van knelpunten op proces- en casusniveau en het aandragen van verbeterpunten;
- Het beantwoorden van telefonische vragen en email berichten van jeugdconsulenten en zorgleveranciers;
- Het verwerken van mutaties in het administratief systeem (Suite4Jeugdzorg en Zorgned);
- Het werken met privacygevoelige informatie.

Vereisten / knock-outcriteria
1. ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop cq iPad.

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
2. Een afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau 4 (25 punten).
3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als administratief medewerker bij een gemeentelijke organisatie in de afgelopen 4 jaar (30 punten).
4. Aantoonbare werkervaring met het werken met de suite voor jeugd gedurende 2 jaar in de afgelopen 4 jaar (20 punten).
5. Aantoonbare werkervaring met het werken met berichtenverkeer voor de Jeugdwet (25 punten).

Competenties
- Goede schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheden;
- Analytisch vermogen en een zakelijke, flexibele, pro-actieve en klantgerichte houding;
- Stressbestendig.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 6. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: maandag tot en met vrijdag.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op woensdag 28 september 2022 van 09.00 uur tot 12.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 27 september 2022 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl. 

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Documenten:

Vind jouw droomopdracht

Zoek jouw droomopdracht in ons portaal en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs nog dezelfde dag contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht

Ben jij de Medewerker Administratie Jeugd en Leerplicht die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.