Raadhuisplein 2, 2922 AD Krimpen aan den IJssel, Nederland
Begindatum:
1 dec 2023Einddatum:
1 jun 2024Uren per week:
36Publicatiedatum:
17 nov 2023Organisatie
Krimpen aan den IJssel is een ondernemende gemeente die graag vooruit denkt en doet. Met zo'n 180 medewerkers zorgen we voor een gemeente waar het fijn wonen, werken en leven is. Onze organisatie is continu in beweging. We zoeken naar nieuwe manieren van (samen)werken, gaan uit van zelforganisatie en zijn steeds meer gericht op resultaat in plaats van tijd. De organisatie is verdeeld in 25 thuisteams die gevormd zijn rondom inhoudelijke thema’s. We zoeken naar nieuwe manieren van (samen)werken, gaan uit van zelforganisatie en zijn steeds meer gericht op resultaat in plaats van tijd.
Opdracht
Wat ga je doen?
-Als Kwaliteitsmedewerker maak je onderdeel uit van het team Kwaliteit maar zult met name als projectleider actief zijn op het verbeteren van het indiceren op de Jeugdwet.
-Je adviseert, stimuleert en motiveert de consulenten van de KrimpenWijzer en het Krimpens Sociaal -Team bij de uitvoering van de Jeugdwet (en de Wmo);
-Je bent (juridische) vraagbaak op het terrein van de Jeugdwet (en de Wmo);
-Je voert toetsingen en dossiercontroles voor de Jeugdwet (en de Wmo) uit;
-Je doet voorstellen ter verbeteringen van het werk en de processen en inrichting van de applicatie;
-Je levert een bijdrage aan de kwaliteitsbewaking van individuele besluiten.
Vereisten / knock-outcriteria
1. ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als kwaliteitsmedewerker sociaal domein met als aandachtsgebied jeugd in de afgelopen 5 jaar (benoem dit duidelijk in het cv);
3. Een maximum uurtarief van € 96,50 exclusief BTW/ inclusief reiskosten woon-werkverkeer en fee Flextender;
4. Uiterlijk beschikbaar per 1 december 2023 voor 36 uur per week.
Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
5. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 7 jaar als kwaliteitsmedewerker sociaal domein (35 punten);
6. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het verbeteren en het implementeren van werk/administratieprocessen in het sociaal domein (benoem dit duidelijk in het cv) (30 punten);
7. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het geven van (groeps)trainingen in het indiceren van Jeugdwet of Wmo maatwerkvoorzieningen (benoem dit duidelijk in het cv) (15 punten);
8. Aantoonbare werkervaring binnen de Jeugdhulp regio Rijnmond (10 punten);
9. Aantoonbare werkervaring met Suite4SociaalDomein (5 punten);
10. Aantoonbare werkervaring met Suite4SocialeRegie (5 punten).
Competenties
Je kunt goed luisteren en dat vertalen naar de regelgeving;
Je kunt goed samenwerken;
Je hebt een proactieve instelling, resultaatgericht en een teamspeler;
Je bent een ‘doener’ en zorgt dat zaken worden afgerond;
Je snapt wat het betekent om te werken binnen een politiek-bestuurlijke omgeving.
Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr. Hybride werken is mogelijk in overleg met het team.
Planning
De digitale gesprekken bij de gemeente zijn gepland op maandag 27 november 2023 van 13.00 uur tot 16.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 24 november 2023 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Voor de zzp'er
‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.
De gemeente kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Het tarief van de aangeboden kandidaat staat vast voor 12 maanden. Daarna kan maximaal éénmaal per jaar een voorstel tot prijsaanpassing aan de Opdrachtgever plaatsvinden.
Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Leya Schoonderwoerd via leya.schoonderwoerd@kbenp.nl of via 06 436 079 99.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.