Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Zeker als je gewend bent om opdrachten als zzp-er uit te voeren, lijkt het bruto maandsalaris wellicht wat laag. Echter zijn dit de voordelen voor jou:
Er wordt 8% vakantiegeld over het bruto maandsalaris uitbetaald.
Het bruto maandsalaris wordt doorbetaald ook bij ziekte.
Je bouwt vakantieuren op over de uren die je werkt, waardoor je tijdens opname van je vakantieuren je salaris krijgt doorbetaald.
Opdracht Overheid draagt sociale verzekerings-premies voor je af, die recht geven op een ww-uitkering indien van toepassing, of op een ziektewetuitkering bij onverhoopte arbeidsongeschiktheid.
Je krijgt indien gewenst een laptop, telefoon en simkaart van ons tot je beschikking.
Je kunt deelnemen aan de personeelsactiviteiten van Opdracht Overheid.
Collectiviteitkorting voor de Zorgverzekering bij CZ.
Personeelskorting bij Centraal Beheer op verschillende verzekeringen.
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Zeker als je gewend bent om opdrachten als zzp-er uit te voeren, lijkt het bruto maandsalaris wellicht wat laag. Echter zijn dit de voordelen voor jou:
Er wordt 8% vakantiegeld over het bruto maandsalaris uitbetaald.
Het bruto maandsalaris wordt doorbetaald ook bij ziekte.
Je bouwt vakantieuren op over de uren die je werkt, waardoor je tijdens opname van je vakantieuren je salaris krijgt doorbetaald.
Opdracht Overheid draagt sociale verzekerings-premies voor je af, die recht geven op een ww-uitkering indien van toepassing, of op een ziektewetuitkering bij onverhoopte arbeidsongeschiktheid.
Je krijgt indien gewenst een laptop, telefoon en simkaart van ons tot je beschikking.
Je kunt deelnemen aan de personeelsactiviteiten van Opdracht Overheid.
Collectiviteitkorting voor de Zorgverzekering bij CZ.
Personeelskorting bij Centraal Beheer op verschillende verzekeringen.
Het team Microsoft365 is op zoek naar een Microsoft365 consultant. Je komt terecht op de afdeling IT4ALL wat bestaat uit meerdere teams. Samen met je collegas ben jij onderdeel van team Microsoft365. Er wordt veel samengewerkt met andere teams, onze leverancier en je hebt veel contact hebben met vertegenwoordigers van andere directies. Het Kadaster is sinds we in de Cloud werken klaar voor de digitale toekomst. We werken hard aan de invoering en acceptatie van de Microsoft 365 apps, zoals Teams, Co-Pilot en SharePoint. Jij bent de onmisbare schakel tussen de technologie en de toepassing bij onze eindgebruikers. Het Microsoft 365 team bestaat uit totaal 6 medewerkers, waarvan jij je specialiseert in oplossingen en projecten. Je denkt en werkt mee aan de toepassing van onder andere Microsoft 365 en ondersteunt de Product Owner. Belangrijkste technieken, methoden en tools Microsoft 365 (voorheen Office) Co-pilot apps als Studio Microsoft Teams Microsoft SharePoint Power apps Power automation ServicePortal Agile werken (in Planner)
Werkzaamheden en verantwoordelijkheden
De functie binnen dit team geeft invulling aan de adoptie en ontwikkeling van alle Microsoft ontwikkelingen. De medewerkers van het Kadaster krijgen te maken met veel wijzigingen op het gebied van Microsoft. Als M365 consultant adviseer jij over de adoptie van deze veranderingen en ontwikkelingen. Daarnaast werk je vernieuwingen uit, draag je bij aan projecten en weet jij inhoudelijk natuurlijk alles van de laatste Microsoft365 ontwikkelingen. Daarnaast ben jij het aanspreekpunt voor gebruikers van het Kadaster bij vragen, wensen en wijzigingen. Vanuit jouw functie neem je deel aan diverse overleggen, stem je acties en wijzigingen af en zorg je voor een goede terugkoppeling naar zowel de ketenpartner als de interne klant. Je bouwt een sterk netwerk en verbetert de onderlinge samenwerking. Jij bent specialist als het gaat om de applicaties Microsoft 365, Exchange Online, maar ook SharePoint, Teams en andere veel gebruikte (standaard) applicaties op de werkplek.
Eisen
De inschrijver sluit een driepartijen detacheringsovereenkomst af, waarbij de inschrijver als werkgever van de inhuurkracht, de inhuurkracht als betrokkene en het Kadaster als inlener ondertekent. Let wel, de inschrijver en de inhuurkracht dienen hiervoor een (civielrechtelijke) arbeidsovereenkomst te hebben gesloten. Indien de inschrijver niet aan deze eis voldoet, wordt de inschrijving ter zijde gelegd
Een maximum uurtarief van 115,00 exclusief btw, inclusief woon-werkverkeer en fee Flextender en overige kosten
Het CV dient in het Nederlands te zijn opgesteld en mag niet langer zijn dan maximaal 6 paginas A4 (de motivaties op de eisen en de antwoorden op de gunningscriteria dienen ook binnen dit aantal paginas te worden beantwoord)
Afgeronde (bachelor) hbo-opleiding of hoger
Minimaal 3 jaar ervaring als M365 in complexe omgevingen
Aantoonbare ervaring met succesvol samenwerken in multidisciplinaire (agile) teams
Je bent expert met Microsoft365 en de diverse producten die er zijn
Je hebt 5 jaar expert ervaring met MS Teams, Teams Rooms & MS SharePoint
De kandidaat beheerst de Nederlandse taal vloeiend, in woord en geschrift
Door de kandidaat zelf geschreven CV
Wensen en competenties
Wensen
Beschrijving uw ervaring met Microsoft365 Co-pilot.
Beschrijving uw ervaring met Microsoft Purview in relatie tot Microsoft365 Co-pilot
Beschrijving uw ervaring met Visie en toepassing van Microsoft powerplatform
Competenties
Resultaatgericht
Helicopterview
Adviesvaardigheid
Overtuigingskracht
Communicatief zowel schriftelijk als mondeling sterk
Kwaliteitsgericht
Klantgericht
Proactief en initiatiefrijk
Organisatie en team
Organisatie
Het Kadaster registreert en verstrekt gegevens over de ligging van vastgoed in Nederland en de daarmee samenhangende rechten, zoals eigendom en hypotheek. Als zelfstandig bestuursorgaan is dat onze wettelijke taak. Onze gegevens bieden houvast bij het onderzoeken van maatschappelijke vraagstukken, of het nu gaat om de beste route voor een nieuwe snelweg, actuele ontwikkelingen op de woningmarkt of het in beeld brengen van leegstand.
Team
Het team Microsoft365 is op zoek naar een Microsoft365 consultant. Je komt terecht op de afdeling IT4ALL wat bestaat uit meerdere teams. Samen met je collegas ben jij onderdeel van team Microsoft365. Er wordt veel samengewerkt met andere teams, onze leverancier en je hebt veel contact hebben met vertegenwoordigers van andere directies. Het Microsoft 365 team bestaat uit totaal 6 medewerkers, waarvan jij je specialiseert in oplossingen en projecten.
Gespreksinformatie
Verificatiegesprekken
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op vrijdag 24 oktober 2025. Deze datum staat vast en hier wordt niet van afgeweken. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 22 oktober 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 20 oktober 2025 08:00. Tot die tijd kunt u reageren.
Beoordelingsproces
**Stap 1: Beoordeling cvs op minimumeisen** De bemiddelaar beoordeelt de cvs op de minimumeisen in het bovengenoemde profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.
**Stap 2: Selectie van cvs die aan de organisatie worden voorgelegd** De bemiddelaar beoordeelt de cvs van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend.
**Stap 3: Beoordeling door opdrachtgever** De opdrachtgever beoordeelt de cvs van de kandidaten die door de bemiddelaar zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria.De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde selectiescriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.
**Stap 4: Verificatiegesprek** In het verificatiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel. Het verificatiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de opdrachtgever het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geinformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.
Overige informatie
Benodigd aantal professionals:
LET OP!! Dit is een detacheringsopdracht met een driepartijenovereenkomst. De inschrijver sluit een driepartijen detacheringsovereenkomst, waarbij de inschrijver als werkgever van de inhuurkracht, de inhuurkracht als betrokkene en het Kadaster als inlener ondertekent. Let wel, de inschrijver en de inhuurkracht dienen hiervoor een (civielrechtelijke) arbeidsovereenkomst te hebben gesloten. Indien dit om welke reden dan ook niet mogelijk is, wordt uw inschrijving terzijde gelegd. Op deze driepartijenovereenkomst is de Waadi van toepassing. Er zal daarom worden gecontroleerd op de vereiste registratie conform artikel 7a van de Waadi. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Tariefinformatie
Maximaal 115,00. Het tarief is inclusief alle overige kosten met uitzondering van de kosten voor eventuele dienstreizen en opleidingskosten (zoals vermeld in de overeenkomsten). Een tussentijdse verhoging van het genoemde uurtarief is niet mogelijk.
CV-eisen
Maximaal 6 paginas A4, opgesteld in het Nederlands. De motivaties op de eisen en de antwoorden op de gunningscriteria dienen ook binnen dit aantal paginas te worden beantwoord.
Overige Informatie
Voor deze opdracht gaat het Kadaster een driepartijen-overeenkomst aan met de opdrachtnemer in lijn met de overeenkomst zoals vermeld onder de inkoopvoorwaarden, te weten: 1d Detacheringsovereenkomst. Voor deze opdracht gaat een externe administratieve broker een tweepartijen-overeenkomst aan met de opdrachtnemer in lijn met de overeenkomst zoals vermeld onder de inkoopvoorwaarden. Contractpartijen: Het Kadaster gaat uitsluitend met de inschrijvende partij de overeenkomst aan. Voorwaarden: Op deze offerteaanvraag zijn uitsluitend de inkoopvoorwaarden (ARVODI 2025) en de concept overeenkomst van het Kadaster van toepassing. Eventuele andere voorwaarden worden van de hand gewezen. Per leverancier mag een offerte worden ingediend op deze aanvraag. Geheimhoudingsverklaring: Het Kadaster verplicht geselecteerde Inschrijver haar in te zetten kandidaat een geheimhoudingsverklaring (zie bijlage 2c) te laten tekenen. De geheimhoudingsverklaring dient bij het Kadaster ondertekend in het bezit te zijn bij aanvang van de werkzaamheden. VOG: De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. WAADI: Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). Acquisitie naar aanleiding van deze opdracht is niet gewenst. Voor deze opdracht treedt een externe administratieve broker op als bemiddelaar. Ook maakt het Kadaster gebruik van de dienstverlening van deze bemiddelaar voor de urenregistratie van de werkzaamheden. Dat betekent dat de opdrachtnemer een rechtstreekse opdrachtovereenkomst aangaat met het Kadaster wat betreft de uitvoering van de werkzaamheden. En daarnaast gaat de opdrachtnemer een aparte overeenkomst met de bemiddelaar aan waarin de vergoeding voor de geleverde bemiddeling en het verplichte gebruik van het urenregistratie-systeem van de bemiddelaar worden vastgelegd. Het Kadaster zal voor deze opdracht een twee- of driepartijen overeenkomst aangaan met de opdrachtnemer. De externe administratieve broker zal voor deze opdracht een tweepartijen-overeenkomst aangaan met de opdrachtnemer, te weten: Bemiddelingsovereenkomst. Meer informatie: Vragen kunnen ingediend worden tot woensdag 15 oktober 2025 08:00 de vragen en bijbehorende antwoorden worden op donderdag 16 oktober 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij de bemiddelaar, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen.