Begindatum:
8 apr 2024Einddatum:
8 okt 2024Uren per week:
32 - 36 uurPublicatiedatum:
18 mrt 2024Het Kadaster
Het Kadaster registreert en verstrekt gegevens over de ligging van vastgoed in Nederland en de daarmee samenhangende rechten, zoals eigendom en hypotheek. Als zelfstandig bestuursorgaan is dat onze wettelijke taak. Onze gegevens bieden houvast bij het onderzoeken van maatschappelijke vraagstukken, of het nu gaat om de beste route voor een nieuwe snelweg, actuele ontwikkelingen op de woningmarkt of het in beeld brengen van leegstand.
Omschrijving project waarbinnen de inhuurkracht komt te werken
Het team Communicatie is op zoek naar een Communicatieadviseur.
Afdeling communicatie is op zoek naar een redacteur die artikelen schrijft en redigeert voor verschillende communicatiemiddelen, zoals het relatiemagazine Terzake, het personeelsmagazine Allemaal Kadaster, intranet, Social Media en onze onderzoekspublicaties.
Jij maakt pakkende content en betrekt alle nodige partijen hierbij. Je stemt af, creëert zelfstandig en werkt planmatig.
Opdrachtomschrijving
Je bent onderdeel van onze nieuwsredactie en denkt vanuit jouw achtergrond en werkervaring mee over mogelijke onderwerpen. Je interviewt collega’s of klanten en je schrijft op basis daarvan een goed leesbaar artikel voor onze verschillende communicatiemiddelen.
Daarnaast monitor je actief onze Social Media en ben je pro-actief op de inhoud hiervan.
Bovendien ondersteun je collega’s bij het redigeren van onderzoekspublicaties. We schrijven over verschillende maatschappelijke thema’s, waaronder de woningmarkt, het landelijk gebied en de energietransitie. Daarbij houd je rekening met politieke en bestuurlijke gevoeligheid.
Je Nederlandse taalvaardigheid is uitstekend, Engels is een pré.
Belangrijkste technieken, methoden en tools
Intranet
Social Media (Facebook, LinkedIn)
Persvragen monitor
Verantwoordelijkheden
De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn
(Eind)redactiewerk
Taken
Schrijven
Monitoren
Pro-actief meedenken
Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 8 april 2024 tot en met 8 oktober 2024 voor 32 tot 36 uur per week. De opdrachtgever kan de overeenkomst eenzijdig tussentijds opzeggen met een opzegtermijn van één (1) maand. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. Volgens Kadaster richtlijn dient iedere medewerker minimaal 2 dagen per week op kantoor aanwezig te zijn. Welke dagen dit zijn gaat in overleg met de manager en het team.
Verplichte opgave van uw gewaarmerkte KVK-uittreksel. Hieruit moet de tekenbevoegdheid van de ondertekenaar van de onderhavige overeenkomst blijken.
Eisen
U voegt slechts één Nederlandstalig curriculum vitae (cv) toe. Uit dit cv dient te blijken dat u voldoet aan onderstaande eisen. Indien u naar oordeel van het Kadaster niet voldoet aan de gestelde eisen, zal uw offerte terzijde worden gelegd en niet worden meegenomen in de beoordeling van de gunningscriteria. Onderstaand de eisen waar de kandidaat aan moet voldoen. Per eis (kort) toelichten waarom de kandidaat in uw ogen aan de eis voldoet. Verwijzen naar het CV volstaat niet.
Minimaal een afgeronde hbo-opleiding Communicatie of vergelijkbaar.
Minimaal drie (3) jaar ervaring als Communicatieadviseur met aantoonbare ervaring op redactie.
Competenties waar de kandidaat over dient te beschikken: • Flexibel; • Teamspeler; • Communicatief zowel schriftelijk als mondeling sterk.
Wensen
Beschrijf de redactiewerkzaamheden die je bij andere organisaties hebt uitgevoerd. Beoordeling: De mate waarin de beschrijving aansluit bij de wensen van het Kadaster (80%)
Beschrijf bij welke soort organisaties je hebt gewerkt als Communicatieadviseur, of vergelijkbaar. Denk aan complexiteit, grootte etc. Beoordeling: De mate waarin de beschrijving aansluit bij de wensen van het Kadaster (20%)
Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Hibo Abdi via hibo.abdi@kbenp.nl of via 06 433 634 42
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.