Communicatieadviseur

Hofstraat 110, 7311 KZ Apeldoorn, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 80,00 32 - 36 uur Gelderland

Begindatum:

8 apr 2024

Einddatum:

8 okt 2024

Uren per week:

32 - 36 uur

Publicatiedatum:

18 mrt 2024

Het Kadaster
Het Kadaster registreert en verstrekt gegevens over de ligging van vastgoed in Nederland en de daarmee samenhangende rechten, zoals eigendom en hypotheek. Als zelfstandig bestuursorgaan is dat onze wettelijke taak. Onze gegevens bieden houvast bij het onderzoeken van maatschappelijke vraagstukken, of het nu gaat om de beste route voor een nieuwe snelweg, actuele ontwikkelingen op de woningmarkt of het in beeld brengen van leegstand.

Omschrijving project waarbinnen de inhuurkracht komt te werken
Het team Communicatie is op zoek naar een Communicatieadviseur.

Afdeling communicatie is op zoek naar een redacteur die artikelen schrijft en redigeert voor verschillende communicatiemiddelen, zoals het relatiemagazine Terzake, het personeelsmagazine Allemaal Kadaster, intranet, Social Media en onze onderzoekspublicaties.

Jij maakt pakkende content en betrekt alle nodige partijen hierbij. Je stemt af, creëert zelfstandig en werkt planmatig.

Opdrachtomschrijving
Je bent onderdeel van onze nieuwsredactie en denkt vanuit jouw achtergrond en werkervaring mee over mogelijke onderwerpen. Je interviewt collega’s of klanten en je schrijft op basis daarvan een goed leesbaar artikel voor onze verschillende communicatiemiddelen.

Daarnaast monitor je actief onze Social Media en ben je pro-actief op de inhoud hiervan.

Bovendien ondersteun je collega’s bij het redigeren van onderzoekspublicaties. We schrijven over verschillende maatschappelijke thema’s, waaronder de woningmarkt, het landelijk gebied en de energietransitie. Daarbij houd je rekening met politieke en bestuurlijke gevoeligheid.

Je Nederlandse taalvaardigheid is uitstekend, Engels is een pré.

Belangrijkste technieken, methoden en tools

  • Intranet

  • Social Media (Facebook, LinkedIn)

  • Persvragen monitor

Verantwoordelijkheden

De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn

  • (Eind)redactiewerk

Taken

  • Schrijven

  • Monitoren

  • Pro-actief meedenken

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 8 april 2024 tot en met 8 oktober 2024 voor 32 tot 36 uur per week. De opdrachtgever kan de overeenkomst eenzijdig tussentijds opzeggen met een opzegtermijn van één (1) maand. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. Volgens Kadaster richtlijn dient iedere medewerker minimaal 2 dagen per week op kantoor aanwezig te zijn. Welke dagen dit zijn gaat in overleg met de manager en het team.

Verplichte opgave van uw gewaarmerkte KVK-uittreksel. Hieruit moet de tekenbevoegdheid van de ondertekenaar van de onderhavige overeenkomst blijken.

Eisen

  • U voegt slechts één Nederlandstalig curriculum vitae (cv) toe. Uit dit cv dient te blijken dat u voldoet aan onderstaande eisen. Indien u naar oordeel van het Kadaster niet voldoet aan de gestelde eisen, zal uw offerte terzijde worden gelegd en niet worden meegenomen in de beoordeling van de gunningscriteria. Onderstaand de eisen waar de kandidaat aan moet voldoen. Per eis (kort) toelichten waarom de kandidaat in uw ogen aan de eis voldoet. Verwijzen naar het CV volstaat niet.

  • Minimaal een afgeronde hbo-opleiding Communicatie of vergelijkbaar.

  • Minimaal drie (3) jaar ervaring als Communicatieadviseur met aantoonbare ervaring op redactie.

  • Competenties waar de kandidaat over dient te beschikken: • Flexibel; • Teamspeler; • Communicatief zowel schriftelijk als mondeling sterk.

Wensen

  • Beschrijf de redactiewerkzaamheden die je bij andere organisaties hebt uitgevoerd. Beoordeling: De mate waarin de beschrijving aansluit bij de wensen van het Kadaster (80%)

  • Beschrijf bij welke soort organisaties je hebt gewerkt als Communicatieadviseur, of vergelijkbaar. Denk aan complexiteit, grootte etc. Beoordeling: De mate waarin de beschrijving aansluit bij de wensen van het Kadaster (20%)

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Hibo Abdi via hibo.abdi@kbenp.nl of via 06 433 634 42

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Britt Emmen via 06 39 84 53 67 / britt.emmen@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Britt Emmen
Britt Emmen
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.