thumbnail
thumbnail
Skilled Servicedesk Medewerker

IRVN

Nieuwe Dukenburgseweg 21a, 6534 AD Nijmegen

ICT
Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 55,00
40 Gelderland

Publicatiedatum:

13-01-2023

Sluitingsdatum:

26-01-2023

Begindatum:

15-02-2023

Einddatum:

29-02-2024

Uren per week:

40

Omschrijving van de opdracht

ICT Rijk van Nijmegen (iRvN) is een regionaal samenwerkingsverband voor het beheer, ontwikkeling en exploitatie van een gestandaardiseerde, geconsolideerde en gecentraliseerde ICT-infrastructuur van gemeenten binnen Rijk van Nijmegen. Het beheerdomein van iRvN is gericht op de Berg en Dal, Beuningen, Druten, Heumen, Mook en Middelaar, Nijmegen en Wijchen. Daarnaast ondersteunen we ook de ODRN en het Werkbedrijf.  

De ICT Servicedesk iRvN bestaat uit drie teams: De centrale (skilled) Servicedesk, de Servicepunten op locatie en het team Logistiek & Mobiel. Met deze drie teams helpen wij dagelijks een kleine 5.000 eindgebruikers met hun werkomgeving. 

Voor de ICT Servicedesk zijn wij op zoek naar een Skilled Servicedesk Medewerker.

Verantwoordelijkheden
Je wordt ingezet voor de werkzaamheden op onze centrale Skilled Servicedesk. Essentiële kenmerken voor deze dienstverlening zijn:

  • wij begrijpen onze gebruikers en

  • we doen er alles aan om verstoringen binnen hun werkprocessen zo snel als mogelijk te elimineren en

  • wij leggen veel focus op bewaken, oplossen en communiceren.

Eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 15-02-2023, of zoveel eerder als mogelijk is, tot en met 29-02-2023 voor 40 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 2 x 6 maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

  • U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe.

  • Aantoonbaar afgeronde ICT- opleiding op minimaal mbo4- niveau;

  • Aantoonbaar actuele kennis van en ervaring met Windows server platform en Active Directory;

  • Aantoonbare kennis van en ervaring met Office 2016 in de afgelopen 1,5 jaar;

  • Aantoonbaar minimaal 1 jaar recente (sinds 2021) ervaring bij een IT Skilled Servicedesk;

  • Kennis van en ervaring met het registreren van incidenten in Topdesk;

  • Goede kennis van de Nederlandse taal, mondeling en schriftelijk;

  • In verband met incidenten is het belangrijk dat je woont in Nijmegen of omgeving, je moet binnen 45 minuten in Nijmegen (locatie Nieuwe Dukenburgseweg) kunnen zijn;

  • In bezit van rijbewijs B.

Gunningscriteria

  • Aantoonbaar gecertificeerd kennis van Office 2016;

  • Aantoonbaar werkervaring binnen een IT Skilled Servicedesk; =/ > 2 jaar is 10%, =/> 3 jaar is 20%, > 4 jaar is 35%;

  • Aantoonbaar ervaring kennisbank Topdesk.

Competenties

  • Je mondelinge communicatieve vaardigheden zijn goed ontwikkeld; je schakelt vlot en correct met de eindgebruikers. Daarin heb je empathisch vermogen: je kan je inleven in de problemen van de eindgebruiker en blijft geduldig, ontspannen en vriendelijk;

  • Je denkt in oplossingen en voelt je verantwoordelijk voor de bij jou gemeldde incidenten;

  • Je werkt zelfstandig aan je case- load maar je bent ook een teamspeler die zijn kennis en kunde inzet om samen met je collega's tot het beste eindresultaat te komen.

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl. 

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Documenten:

Vind jouw droomopdracht

Zoek jouw droomopdracht in ons portaal en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs nog dezelfde dag contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht

Ben jij de Skilled Servicedesk Medewerker die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.