Begindatum:
1 dec 2025Einddatum:
30 nov 2027Publicatiedatum:
16 okt 2025Als implementatiemanager BIO ben je primair verantwoordelijk voor de inrichting van een of meerdere complexe informatievoorzieningsdiensten. Daarbij doe je de interne operationele inrichting binnen de productielijn van de Sector Dienstverlening Partners op het gebied van instandhouding, vernieuwing en ontwikkeling van de procedures rondom deze diensten.
Daarnaast geef je de Produktielijnmanager en ISO inhoudelijke input over beleid, koers en strategie, en over verbeteringen om de kwaliteit te verhogen en/of de kosten te reduceren. Ook het bedenken van nieuwe oplossingen, methodes en aanpak is een van jouw taken.
Je werkt nauw samen met stakeholders binnen de productielijnen, landelijke teams als Servicedesk en OCR, de sector Ontwikkeling, het Infrabedrijf, leveranciersmanagement, Informatiebeveiliging en Informatiemanagement.
Ingerichte processen rondom applicaties en diensten. Dit is dan gericht op vooral:
Het resultaat is een ingericht proces, waarbij zowel vanuit Audits als vanuit teams een goed werkbaar resultaat ligt. Het gaat dan niet alleen om de theoretische beschrijving, maar ook de implementatie en de mogelijkheden om dit te bewaken.
In het bijzonder staat de implementatiemanager BIO voor:
Dit alles door interne en externe communicatie tussen afnemers, opdrachtgevers en interne dienstverlening. Contacten Intern met de teams, interne leveranciers, extern met klant/opdrachtgever en eventuele andere partners.
Voor deze opdracht is een Betrouwbaarheidsonderzoek plus (BO+) van toepassing. Een positief besluit is een vereiste voor het uitvoeren van deze opdracht. Dit kan maximaal 8 weken duren waardoor bovenstaande startdatum een fictieve startdatum betreft. Starten kan zoveel eerder als mogelijk, na doorlopen van de screening
Let op: Vanaf 1 november wijzigt het diensteverleningsmodel van het externe administratieve broker naar de Intermediaire Dienstverleners, het is mogelijk dat deze overeenkomst wordt gemigreerd. Meer informatie volgt.