thumbnail
thumbnail

Delivery manager

Doelwater 5, 3011 AH Rotterdam, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 120,00
36 Zuid-Holland

Begindatum:

12 feb 2024

Einddatum:

11 feb 2027

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

13 nov 2023

Type inzet
Kijkende naar de inhoud van deze aanvraag en de wet DBA, leent deze aanvraag zich er niet voor om door ZZP'er uitgevoerd te worden.

Omschrijving van de opdracht
Het Infrabedrijf van de Dienst IV onderhoudt de IT-platformen van de Nationale Politie. De productlijn Cloud en Big Data is binnen het Infrabedrijf verantwoordelijk voor het platform voor big data en AI. Dit is een op Kubernetes gebaseerde private cloud voor de verwerking en analyse van data binnen de politie.

De productlijn bestaat uit zes Scrum teams die ieder verantwoordelijk zijn voor producten waaruit het platform is opgebouwd. Dit zijn producten in de volledige technology stack van hardware, via Kubernetes clusters, tot SaaS-oplossingen.

In deze opdracht werk je in Team Sky aan het lifecycle management van de hardware waar de productlijn de platformen op draait.

Doelstelling
Als delivery manager ben je samen met Team Sky verantwoordelijk voor goed functionerende hardware in de datacenters van de politie.

Verantwoordelijkheden
Je bent verantwoordelijk voor de werkprocessen tussen het team en de andere afdelingen, en voor de tijdige aanschaf van hardware, inclusief supportcontracten. Daarbij treedt je op als operationeel aanspreekpunt voor het team en de productlijn.

Contacten
Je hebt vooral contact met floormanagement van de datacenters, afdeling Netwerken en leveranciers van de hardware. Daarnaast stem je af met de Servicedesk ICT en het Operations Control Room om handmatige processen zoveel mogelijk buiten het team te beleggen.

Opleiding
Deze aanvraag vereist een hbo werk- en denkniveau. Verder is voor deze aanvraag opleiding niet van belang en wordt er ingezet op inhoud en relevante werkervaring.

De voertaal binnen de politie is Nederlands. Je dient de Nederlandse taal te beheersen in woord en schrift.

Professionele kennis en werkervaring

Eisen

  • De kandidaat heeft aantoonbaar minimaal 3 jaar werkervaring in een coördinerende rol (team lead, projectleider, manager, etc.)

  • De kandidaat heeft aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring in een agile team (Scrum, Kanban, devops, of SRE). - De kandidaat heeft aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring met leveranciersmanagement (intern en/of extern).

Wensen

  • De kandidaat heeft aantoonbare werkervaring als meewerkend voorman in een DevOps-team.

  • De kandidaat is gecertificeerd in Scrum (Professional Scrum Developer, Scrum master of vergelijkbaar)

Competenties

  • Leervermogen:
    Is alert op nieuwe informatie. Maakt zich actief meester van nieuwe kennis en past deze effectief toe voor de eigen functie.

  • Probleemanalyse:
    Signaleert problemen, zoekt en herkent belangrijke informatie, rafelt vraagstukken uiteen en legt verbanden tussen gegevens.

  • Overtuigingskracht:
    Toont gedrag dat erop is gericht om anderen te overtuigen van een bepaald standpunt en instemming te krijgen met bepaalde plannen of ideeën.

  • Initiatief:
    Signaleert kansen. Handelt ernaar en durft daarbij risico’s te nemen om uiteindelijk een bepaald herkenbaar voordeel voor de organisatie te behalen. Begint liever uit zichzelf dan passief af te wachten.

  • Klantgerichtheid:
    Herkent en onderzoekt de wensen en behoeften van anderen en speelt daarop in.

  • Kwaliteitsgerichtheid:
    Stelt hoge eisen aan de kwaliteit van het eigen werk. Is voortdurend op zoek naar mogelijkheden om de kwaliteit te verbeteren.

  • Samenwerken:
    Heeft oog voor het groepsbelang en draagt actief bij aan het gemeenschappelijke resultaat.

Beschikbaarheid
De Externe is inzetbaar vanaf 12/02/2024 (of indien mogelijk zoveel eerder als de screening akkoord is) tot en met 12/02/2027 voor 36 uur per week. Het contract kan door de Opdrachtgever optioneel NIET worden verlengd. Dit zoals wordt aangegeven in het profiel.

De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van het kandidaten onderzoek. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de Opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de aanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen

  • Onder een cv verstaan wij een overzicht van de werkervaring van de Externe. Dit in het Nederlands gesteld in PDF-formaat, van maximaal 7 pagina's A4.

    U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template. Maakt u geen gebruik van bijgevoegd template zal uw bieding terzijde worden gelegd.

  • De aangeboden kandidaat is in loondienst en geen ZZP’er.

    Dit is een eis en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Tevens zijn uitgesloten ondernemers in dienst van een eigen BV. Wanneer blijkt dat de kandidaat niet kan voldoen aan deze eis, zal dit leiden tot uitsluiting van de aanvraag.

  • De kandidaat heeft aantoonbaar minimaal 3 jaar werkervaring in een coördinerende rol (team lead, projectleider, manager, etc.)

    Benoem het nummer van deze eis in het cv bij de werkzaamheden. Geef een beschrijving in het cv waar deze ervaring uit blijkt. Benoem de naam van de opdrachtgever(s) en de perioden (mm-jjjj t/m mm-jjjj).

  • Een kandidaat heeft aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring in een agile team (Scrum, Kanban, devops, of SRE).

    Benoem het nummer van deze eis in het cv bij de werkzaamheden. Geef een beschrijving in het cv waar deze ervaring uit blijkt. Benoem de naam van de opdrachtgever(s) en de perioden (mm-jjjj t/m mm-jjjj).

  • De kandidaat heeft aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring met leveranciersmanagement (intern en/of extern).

    Benoem het nummer van deze eis in het cv bij de werkzaamheden. Geef een beschrijving in het cv waar deze ervaring uit blijkt. Benoem de naam van de opdrachtgever(s) en de perioden (mm-jjjj t/m mm-jjjj).

  • Competenties: Zie PDF.

Gunningscriteria

  • De kandidaat heeft aantoonbare werkervaring als meewerkend voorman in een DevOps-team.

  • De kandidaat is gecertificeerd in Scrum (Professional Scrum Developer, Scrum master of vergelijkbaar).

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Leya Schoonderwoerd via leya.schoonderwoerd@kbenp.nl of via 06 436 079 99.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Britt Emmen via 06 39 84 53 67 / britt.emmen@kbenp.nl of met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Britt Emmen
Britt Emmen
Opdracht Adviseur
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur

Ben jij de Delivery manager die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.