Integratiespecialist MuleSoft

Nieuwe Dukenburgseweg 21a, 6534 AD Nijmegen, Nederland

Sluit over 7 dagen
110 32 Gelderland

Begindatum:

15 nov 2025

Einddatum:

31 mei 2026

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

24 okt 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Opdracht

ICT Rijk van Nijmegen (iRvN, www.iRvN.nl) is een regionaal samenwerkingsverband binnen het Rijk van Nijmegen voor beheer, ontwikkeling en exploitatie van een gestandaardiseerde, geconsolideerde en gecentraliseerde ICT-infrastructuur van 7 gemeenten (Berg en Dal, Beuningen, Heumen, Mook en Middelaar, Nijmegen en Druten-Wijchen), de Omgevingsdienst Rijk van Nijmegen en Werkbedrijf Rijk van Nijmegen.

Het beheerdomein van iRvN is primair gericht op centrale en decentrale ICT-hardware (incl. netwerk en telefonie), applicaties en basis- en kernregistratie. iRvN is een gedegen platform om de verdere samenwerking tussen gemeenten, ketenpartners en andere overheden te stimuleren en te faciliteren.

Vanuit het cluster Koppelingen ontwerp, documenteer en implementeer je softwarecomponenten van MuleSoft.  Samen met collega’s en klant denk je na over de beste oplossing en monitor je het proces van intake tot levering.  Je moet daarvoor ook het applicatielandschap kunnen overzien en de verbinding kunnen leggen met de gemeentelijke ICT-architectuur. We beheren veel applicaties on premise en in de cloud en zorgen voor veilige verbindingen en integraties.

Natuurlijk heb je in de dagelijkse praktijk ook te maken met specifieke eigen applicaties. Je gaat bouwen in Mulesoft, aantoonbare ervaring hiermee is een vereiste. SCM doen we met behulp van GIT. Onze flows monitoren we met Splunk. Hierin bouwen we onze dashboards en alerting voor de klant. Ervaring hiermee is een pre.
Vanuit een API-led aanpak bouwen we onze flows voor optimale herbruikbaarheid. Hierbij maken we gebruik van de moderne API-standaarden.

Voor deze opdracht ben je sterk in analytisch en gestructureerd denken en ben je duidelijk in je communicatie.

Verantwoordelijkheden

We zoeken een integratiespecialist MuleSoft, die de gemeentelijke wereld uit ervaring kent en die ook de daar gebruikelijke standaardformaten weet te gebruiken.

Je zorgt ervoor dat integraties ontwikkeld worden en daarvoor gebruik je MuleSoft. Samen met je collega’s van het ESB-team zorgen jullie voor goede functionele en kwaliteits-specificaties op basis waarvan jij ontwikkelt, documenteert en oplevert. De samenwerking met de collega’s is daarbij van belang, uit ervaring weten we dat korte lijntjes belangrijk zijn en daarom is het van belang om wekelijks een moment op ons kantoor in Nijmegen te zijn. Dat om werkwijzen af te stemmen, over en weer te kunnen sparren en ook om nadere detailleringen boven tafel te krijgen, eventueel bij de organisaties waar we voor werken.

Eisen

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 15-11-2025 of zo snel mogelijk daarna voor 32 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 3 x 6 maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend;

  • Aantoonbaar door opleiding en/of werkervaring minimaal hbo werk- en denkniveau;

  • Aantoonbaar minimaal 1 jaar ervaring met MuleSoft is een vereiste;

  • De kandidaat spreekt en schrijft aantoonbaar Nederlands op B2 taalniveau;

  • In verband met calamiteiten is maximaal anderhalf uur reistijd naar locatie een vereiste;

  • VOG-verplichting (11,12 en 13), geldig bij aanvang van de opdracht.

  • Aantoonbaar beschikbaar om op woensdag en donderdag op locatie aanwezig te zijn op de Nieuwe Dukenburgseweg 21a te Nijmegen. (Benoem dit duidelijk in het cv).

Wensen en competenties

Wensen

  • In het bezit van een relevante hbo-opleiding;

  • Minimaal 1 jaar aantoonbare ervaring in de laatste 3 jaar met MuleSoft.

  • Aantoonbaar 1 jaar ervaring in de laatste 4 jaar met GIT en Splunk.

Competenties

  • Kunnen samenwerken

  • Stressbestendigheid

  • Kunnen communiceren

  • Kwaliteitsgerichtheid

Organisatie en team

Organisatie ICT Rijk van Nijmegen

iRvN beheert centrale en decentrale ICT-hardware, infrastructuur, devices en applicaties. iRvN is geen doel op zichzelf maar een platform om verdere I&A-samenwerking tussen gemeenten, ketenpartners en andere overheden te stimuleren en te faciliteren. Voor een aantal gemeenten wordt ook (delen van) het functioneel beheer verzorgd door iRvN.

iRvN is geen doel op zich. Het leveren van professionele ICT-dienstverlening, dat is wél het doel.

En dat is vastgelegd in de missie:"We zijn er om alle ambtenaren van de gemeentelijke organisaties in onze regio in staat te stellen om hun dienstverlening naar burgers in te richten en uit te voeren."

De kernwaarden die daarbij horen, beschrijven hoe iRvN dat doet: betrokken, oplossingsgericht, professioneel en betrouwbaar. iRvN ontwikkelt zich de komende jaren door als ICT-dienstverlener en biedt de dienstverlening aan alle gebruikers die nodig is in het werken met de systemen, laptops en telefoons.

Gespreksinformatie

Planning

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 5 november 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 4 november 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1

CV-eisen

U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe. (Indien het cv (incl. figuren, tabellen, voorblad en inhoudsopgave) langer is dan het toegestane aantal A4's, wordt deze enkel voor het toegestane aantal A4's beoordeeld, waarna de overige A4's buiten de beoordeling worden gehouden. Het cv is in het Nederlands gesteld in lettertype Arial 10 (of vergelijkbaar) en bij voorkeur in PDF-formaat. In het cv dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum (MAAND EN JAAR) van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld.

NB. Het cv dient ter verificatie van de bij de eisen en gunningscriteria gegeven antwoorden. Daarnaast dient u bij alle eisen en de gunningscriteria kwaliteit de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het cv en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en de gunningscriteria kwaliteit kan leiden tot uitsluiting).

Overige informatie

  • Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste.  

  • Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M.  

  • BYOD (bring your own device)

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).  

Meer informatie

Vragen kunnen ingediend worden tot woensdag 29 oktober 2025, 09:00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op vrijdag 31 oktober 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij een externe administratieve broker, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Een externe administratieve broker is bereikbaar op telefoonnummer [telefoonnummer verwijderd]. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 3 november 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur