Bekijk de opdracht ook op opdrachtinformatiemanagement.nl voor aanvullende ondersteuning binnen het vakgebied Informatiemanagement.
Logo van ICT Rijk van Nijmegen (iRvN)
Logo van ICT Rijk van Nijmegen (iRvN)

Functioneel Beheerder Suite 4 Sociaal Domein

Nieuwe Dukenburgseweg 21a, 6534 AD Nijmegen, Nederland

Sluit over 7 dagen

Begindatum:

1 jan 2026

Einddatum:

1 jan 2027

Uren per week:

4 - 8

Publicatiedatum:

5 dec 2025
Opdracht tarief 95Opdracht uren 4 - 8
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Als ICT-bedrijf van Rijk van Nijmegen (iRvN, www.iRvN.nl) ondersteunen wij de gemeenten en hun samenwerkingsorganisaties in het Rijk van Nijmegen met raad en daad op het gebied van ICT-beheer. Daarnaast voeren wij voor een aantal van deze organisaties ook het functioneel beheer uit van grote delen van hun applicatielandschap en we ondersteunen en participeren in projecten van de deelnemende gemeenten.

Voor de periode 1-1-2026 tot 31-12-2026 zoeken wij een ervaren functioneel beheerder Suite4SociaalDomein. Het takenpakket zal hoofdzakelijk bestaan uit sql-lijstwerkverzoeken, journaliseringen en inrichtingsklussen. De inzetvraag is op verzoek en daardoor op basis van beschikbaar werk. 

Verantwoordelijkheden:

  • Op verzoek Maak je (ingewikkelde) sql-lijstwerkverzoeken

  • Handel je incidenten, wijzigingen en verzoeken af.

Eisen

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
  • De startdatum van 01-01-2026 is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend;
  • Aantoonbaar door opleiding en/of werkervaring minimaal WO werk- en denkniveau op ICT-gebied;
  • Aantoonbaar minimaal 5 jaar recente ervaring als functioneel beheerder Suite4SociaalDomein van Centric;
  • Aantoonbaar minimaal 3 jaar recente ervaring met het lezen en bouwen van SQL-scripts;
  • VOG-verplichting (11,12 en 13), geldig bij aanvang van de opdracht;
  • De kandidaat spreekt en schrijft aantoonbaar Nederlands op B2 taalniveau;
  • De cv heeft maximaal 3 pagina's (A4).

Wensen en competenties

Wensen

  • Aantoonbare ervaring op het gebied van functioneel beheer en aantoonbare ervaring met het pakket Suite4SociaalDomein van Centric. Geef twee concrete, maar beknopte voorbeelden (50 punten);
    • Geen voorbeeld (0 punten);
    • 1 voorbeeld (25 punten);
    • 2 voorbeelden (50 punten);
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring bij/met gemeentelijke IT-structuren of regionale samenwerkingsverbanden (30 punten);
    • Minder dan 3 jaar aantoonbare werkervaring (0 punten);
    • Tussen de 3 en 4 jaar aantoonbare werkervaring (10 punten);
    • Tussen de 4 en 5 jaar aantoonbare werkervaring (20 punten);
    • Meer dan 5 jaar aantoonbare werkervaring (30 punten);
  • Vergaande recente ervaring met het bouwen van SQL-scripts (20 punten).

Competenties

  • Je kan goed in een team werken en je bent zeker ook in staat om zelfstandig en pro-actief activiteiten uit te voeren;
  • Je bent stressbestendig, je komt afspraken na en signaleert tijdig;
  • Je communicatieve en sociale vaardigheden zijn uitstekend ontwikkeld, je communiceert makkelijk en correct op alle niveaus (collegas, gebruikers, opdrachtgevers);
  • Je bent kwaliteitsgericht.

Organisatie en team

Organisatie ICT Rijk van Nijmegen

iRvN beheert centrale en decentrale ICT-hardware, infrastructuur, devices en applicaties. iRvN is geen doel op zichzelf maar een platform om verdere I&A-samenwerking tussen gemeenten, ketenpartners en andere overheden te stimuleren en te faciliteren. Voor een aantal gemeenten wordt ook (delen van) het functioneel beheer verzorgd door iRvN.

iRvN is geen doel op zich. Het leveren van professionele ICT-dienstverlening, dat is wél het doel. En dat is vastgelegd in de missie: "We zijn er om alle ambtenaren van de gemeentelijke organisaties in onze regio in staat te stellen om hun dienstverlening naar burgers in te richten en uit te voeren."

De kernwaarden die daarbij horen, beschrijven hoe iRvN dat doet: betrokken, oplossingsgericht, professioneel en betrouwbaar. iRvN ontwikkelt zich de komende jaren door als ICT-dienstverlener en biedt de dienstverlening aan alle gebruikers die nodig is in het werken met de systemen, laptops en telefoons.

Gespreksinformatie

Beoordeling

  • Stap 1: Beoordeling cvs op minimumeisen
    Beoordeling van cv's op de minimumeisen in het profiel. Kandidaten die voldoen, gaan door naar stap 2.

  • Stap 2: Selectie Alle cv's cvs die aan de organisatie worden voorgelegd
    Vergelijking van cv's die voldoen aan de minimumeisen op gunningscriteria. De beste kandidaten worden geselecteerd voor stap 3. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend.

  • Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
    De opdrachtgever beoordeelt de door de externe partij geselecteerde cv's op relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten en bij soortgelijke organisaties. De beste kandidaten worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4).

  • Stap 4: Selectiegesprek
    De opdrachtgever toetst in het selectiegesprek de kandidaten op het profiel en met name op de competenties. Het gesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers. Kandidaten moeten op elke competentie minimaal een voldoende scoren. Indien nodig wordt stap drie herhaald. De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die het beste voldoet.

Planning

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op vrijdag 19 december 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 17 december 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1

Optie tot verlenging

4x 6 maanden

Functieschaal

Deze functie is ingedeeld in functieschaal Max 95,-. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee

Voor deze opdracht wordt 1,90 per gewerkt uur in rekening gebracht bij de winnende leverancier.

CV-eisen

  • U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe.

  • Indien het cv (incl. figuren, tabellen, voorblad en inhoudsopgave) langer is dan het toegestane aantal A4's, wordt deze enkel voor het toegestane aantal A4's beoordeeld, waarna de overige A4's buiten de beoordeling worden gehouden.

  • Het cv is in het Nederlands gesteld in lettertype Arial 10 (of vergelijkbaar) en bij voorkeur in PDF-formaat.

  • In het cv dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum (MAAND EN JAAR) van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld.

  • Het cv dient ter verificatie van de bij de eisen en gunningscriteria gegeven antwoorden.

  • Daarnaast dient u bij alle eisen en de gunningscriteria kwaliteit de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het cv en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en de gunningscriteria kwaliteit kan leiden tot uitsluiting.

Werkdagen

De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: ma-di-wo-do-vr

Overige informatie

  • Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste.

  • Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M.

  • BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen apparatuur.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via sybren.hindriks@kbenp.nl of met Susan Peschier via susan.peschier@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contactpagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur
Afwezig
Werkdagen: di, wo, do, vr
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Afwezig
Werkdagen: ma, di, wo, do, vr