Beheerder/ toezichthouder rioolonderhoud

Dudokpark 1, 1217 JE Hilversum, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 36 Noord-Holland

Begindatum:

15 aug 2024

Einddatum:

15 feb 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

22 jul 2024

We werken voor Hilversum, de mediastad van Nederland
Een groene tuinstad, met rijke historie, waar meer dan 93.000 unieke inwoners hun leven op eigen wijze vormgeven. Voor hen zijn we de meest nabije overheid; bereikbaar en toegankelijk. Open en nieuwsgierig, geven altijd antwoord en doen wat nodig is.
We zijn toegankelijk en betrouwbaar, transparant en realistisch in de afspraken die we maken. In onze werkwijzen zoeken we de balans tussen maatwerk en eenvoud. Maken slim gebruik van technologie, data en stellen dit zoveel mogelijk beschikbaar.
Bovenal doen we het samen, sluiten aan op wat er in de stad en in de regio gebeurt en zoeken de dialoog en de samenwerking. Met ons vakmanschap zijn we een betrouwbare partner.

Onze kernwaarden zijn dan ook Vertrouwen, Eenvoud, Betrokkenheid, Professioneel, Inclusief en Duurzaam.

We willen blijven leren en innoveren met het vizier op de stad.
Elke dag willen we dit waarmaken.
En als dat een keer niet lukt, spreek ons er dan op aan.

Als je bij ons werkt, kun je zijn wie je bent, ongeacht je achtergrond, hoe je eruitziet en van wie je houdt.

Opdracht
Algemene omschrijving

Als beheerder onderhoud riool ben je in de basis verantwoordelijk voor het opstellen en coördineren van de onderhouds-, inspectie- en reinigingsplanning van het gehele rioolstelsel van de gemeente Hilversum. Daarnaast zorg je ervoor dat de beheerinformatie en de daaraan verbonden beheerprocessen actueel blijven. Als vervanger van een collega en/of op projectbasis houd je toezicht op de uitbestede werkzaamheden. De uitvoering krijgt zijn beslag in nauwe samenwerking met de directe vakgroep die toezicht houden op de uitbestede onderhoud- en reinigingswerkzaamheden. Anderzijds werk je nauw samen met de Rioolbeheerder om de onderhoudsprogrammering en de vervangingsplanning goed op elkaar af te stemmen.

Specifieke taken en verantwoordelijkheden

  • Je bent contracthouder van de riool onderhoudscontracten;

  • Je stelt de inspectie- en reinigingsplanning op;

  • Je stelt een meerjaren onderhoudsplanning op en bewaakt de voortgang;

  • Je voert het monitoringsprogramma uit in samenwerking met de riool beheerder;

  • Je zet (deel)opdrachten uit en het bewaakt de budgetten;

  • Je fungeert als aanspreekpunt voor in- en externe partijen;

  • Je houdt de beheerdata digitaal op orde (revisies verwerken);

  • Je brengt regulier sturingsinformatie in beeld;

  • Je ondersteunt bij het opstellen en actueel houden van de onderhoudsbestekken;

  • Je onderhoudt de werkprocessen;

  • Je stemt kansen tot een integrale aanpak met collega’s af;

  • Verder houd je (incidenteel of projectgebonden) toezicht op de uitvoering van werkzaamheden.

Vereisten/ knock-outcriteria
1. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als uitvoerder, toezichthouder en of beheerder in de afgelopen 5 jaar in de civiele techniek;
2. Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;
3. In het bezit van een VOL-VCA certificaat;
4. In het bezit van rijbewijs (B);

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
5. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de riool- en wegenbouw als uitvoerder, toezichthouder of beheerder in de afgelopen 10 jaar (50 punten);
6. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als uitvoerder, toezichthouder of beheerder m.b.t. de uitvoering van hertstel straatwerk i.r.t. rioolonderhoud in de afgelopen 5 jaar (30 punten);
7. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met contractmanagement i.r.t. de specifieke onderhoudscontracten in de afgelopen 5 jaar (10 punten);             
8. Minimaal 1 jaar ervaring met het werken van meerjaren onderhoudsplanningen en bewaken van de voortgang ervan in de afgelopen 5 jaar (maak dit duidelijk aantoonbaar in het cv met een voorbeeld) (10 punten).

Competenties
- Riool- en wegbouwkundige kennis;
- Digitaal vaardig;
- Communicatief vaardig;
- Samenwerkingsgericht.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr/ in overleg.

Planning
De fysieke gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 8 augustus 2024 tussen 08.30 uur en 12.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 6 augustus 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Voor de zzp'er

  • De gemeente verzoekt altijd om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG). Er wordt een VOG screening uitgevoerd conform de VOG screening van de gemeente Hilversum. De verwerkingstijd is maximaal 4 weken, en bij VOG-P screening maximaal 8 weken. De kosten van de VOG zullen ten alle tijden reeds verdisconteerd zijn in het aangeboden uurtarief.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

  • We vergoeden geen reiskosten aan de inhuur kandidaat die voor Hilversum komt werken. In de marktuitvraag van Flextender wordt gesteld dat het geoffreerde uurtarief inclusief de reiskosten woon-werkverkeer is. Eventuele reiskosten die gemaakt worden in opdracht van de gemeente Hilversum voor werk-gerelateerde afspraken kunnen gedeclareerd worden met het ‘DECLARATIE KOSTEN PERSONEEL EN DERDEN’.

  • ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.