Stephanuspark 1, 7772 HZ Hardenberg, Nederland
Begindatum:
Z.S.M.Einddatum:
1 mei 2025Uren per week:
12-16 uurPublicatiedatum:
25 okt 2024Organisatie
Werken voor de gemeente Hardenberg: Groei en bloei met ons mee
De gemeente Hardenberg is een fantastische plek om te wonen en te werken. Hier geniet je van het mooie platteland langs de Vecht én van de gezelligheid van een stad. Terwijl veel andere gemeenten kleiner worden, blijft de gemeente Hardenberg juist groeien. Inmiddels hebben we meer dan 62.935 inwoners.
We willen Hardenberg verder laten groeien en ontwikkelen tot een moderne stad in een landelijke omgeving. Dit betekent dat we de regio willen versterken, het buitengebied aantrekkelijker willen maken en de voorzieningen willen verbeteren. We bouwen aan een duurzame economie die klaar is voor de toekomst, waarbij lokaal ondernemen een belangrijke rol speelt.
Bij ons werk je met plezier aan deze plannen, samen met 550 enthousiaste collega’s. We hechten veel waarde aan vriendelijkheid, betrouwbaarheid en een goede samenwerking. We geloven in de “De Kracht van Gewoon Doen” en pakken dingen praktisch aan.
Opdracht
We zijn op zoek naar een technisch projectleider. Onder de eindverantwoordelijkheid van de Strategisch informatiemanager ben je in essentie verantwoordelijk voor de technische realisatie van de nieuwe KCC-applicatie en de integratie daarvan met het Microsoft Teams platform. Vanuit die rol zit je ook een aantal werkgroepen voor. Je werkt daarin nauw samen met onze informatiemanager en programmamanager Dienstverlening, onze IT organisatie en de diverse afdelingen binnen de gemeente en de ketenpartners.
Om te komen tot een succesvolle uitvoering is de gemeente Hardenberg op zoek naar specifieke kennis en ervaring op het gebied van (het implementeren van) nieuwe telecommunicatie oplossingen, in het bijzonder Omnichannel KCC applicaties in combinatie met Microsoft Teams Phone.
In onze aanpak voor de implementatie van dergelijke complexe ICT voorzieningen, zijn een aantal leidende principes gedefinieerd:
We maken gebruik van bewezen, gecertificeerde, oplossingen;
De dienstverlening naar onze inwoner en ondernemers staan centraal bij het inrichten van de functionaliteit, medewerkers met direct klantcontact zijn optimaal toegerust voor dit doel;
We werken zo transparant en objectief mogelijk;
We investeren intensief in communicatie- en opleidingen en hebben oog voor het adopteren van dergelijke veranderingen binnen onze organisatie.
Werkzaamheden vanuit de rol van technisch projectleider:
Coördineer je de scope van beide project én stuur je de projectleiders van de leveranciers aan;
Coördineer je de totstandkoming van het functioneel ontwerp
Stel je een gedegen testplan op met de diverse teams én coördineer je de uitvoering hiervan
Coördineer je de realisatie van de nieuwe oplossingen binnen het ICT domein van de gemeente én met de beoogd leverancier(s);
Stem je tijdens de realisatie van de oplossingen voortdurend af met changemanagement
Ondersteun je de organisatie bij de adoptie van bellen met Teams.
Op te leveren resultaten:
Een ingerichte nieuwe KCC-applicatie;
Een geïmplementeerde applicatie voor het KCC en relevante organisatie onderdelen met veelvuldig klantcontact;
MS Teams Phone geïmplementeerd als kantoortelefonie platform voor de organisatie;
Diverse opgeleide medewerkers voor het functionele beheer en onderhoud van de applicatie;
Afgerond adoptietraject voor de nieuwe onderdelen.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Aantoonbare werkervaring als Technisch projectleider in de afgelopen 10 jaar op het gebied van KCC-implementatie;
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als projectleider op het gebied van IT binnen een gemeentelijke instelling;
3. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
Selectiecriteria (weging, totaal 100 punten
4. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als projectleider op het gebied van IT binnen een gemeentelijke instelling (35 punten);
5. Aantoonbare kennis van Microsoft Phone (10 punten);
6. Aantoonbare kennis van Omnichannel KCC oplossingen (10 punten);
7. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als Technisch projectleider in de afgelopen 10 jaar met het (technisch) implementeren van moderne telecom oplossingen (25 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met het coördineren en realiseren van nieuwe oplossingen binnen een ICT domein van de gemeente en leverancier(s) (15 punten);
9 Aantoonbare werkervaring op het gebied van aanbestedingen voor telefonie voor de overheid (5 punten).
Competenties
Doel- en resultaat gericht;
Flexibel;
Plannen en organiseren;
Communicatief vaardig;
Initiatief nemend.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 12. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: ja
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: ma, die , woe of do
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 11 november 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 8 november 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Voor de zzp'er
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
De opdrachtgever zal om een geheimhoudingsverklaring vragen.
De Opdrachtgever zal om een Uittreksel Handelsregister (KvK) vragen.
De Opdrachtgever zal om een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) vragen.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).