thumbnail
thumbnail

Medewerker Servicedesk

GRID NV

Brugstraat 2, 9679 BR Scheemda, Nederland

Sluit over 5 dagen
60
36 Groningen

Begindatum:

1 apr 2024

Einddatum:

31 mrt 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

12 feb 2024

Opdrachtomschrijving
Grid NV is vanaf 2014 de Gezamenlijke Regionale ICT-Dienst voor de gemeenten Oldambt, Pekela, Veendam en Westerwolde. Samen met deze vier gemeenten starten we de komende periode met de transitie van ICT-uitvoering naar ICT-regie. Dit betekent dat we steeds meer van de ICT-uitvoering onderbrengen bij geselecteerde marktpartijen. We bereiden ons voor op deze verandering, maar tegelijkertijd gaat onze dienstverlening gewoon door. Daarom kunnen we het komende jaar extra handen gebruiken.

Zoek je een interessante leerzame omgeving? Hou je er van om problemen op te lossen en laat je, je niet eenvoudig uit het veld slaan? Dan biedt GRID je een uitdagende, interessante functie op de Servicedesk. Dit is dé plek waar alle klant-kanalen samenkomen en onze dienstverlening centraal staat. In een team met superleuke collega's zorg jij voor antwoorden en oplossingen en daarmee voor tevreden klanten.  

Kandidaatomschrijving
Jij bent precies wat we zoeken als je:

  • Enthousiast, collegiaal en stressbestendig bent;

  • Van contact met mensen houdt en communicatief vaardig bent;

  • Een resultaatgericht instelling hebt en snel kunt schakelen op verschillende niveau's;

  • Tenminste beschikt over een afgeronde MBO4 opleiding in een relevante richting, zoals systeem-, netwerk- of ICT-beheer  (of over voldoende aantoonbare ervaring);

  • En als je ook ervaring hebt met Topdesk, maak je ons helemaal blij.

Eisen
Bij deze opdracht zijn geen eisen geformuleerd.

Gunningscriteria

  • Weging prijsdeel: 50 %

  • Motivatiebrief: Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief wordt beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.

  • Motivatie document
    Bij deze opdracht wordt om een motivatie document gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. De kandidaat beschrijft in dit document de gevolgde opleiding, ervaring en vaardigheden. Het motivatie document wordt door de opdrachtgever getoetst aan de hand van de omschreven functietaken, zoals verwoord in de kandidaat omschrijving.
    (Weging: 25 %)

  • Interview: Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.

    Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal kandidaten interviews afgenomen. Dit weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. In het interview zal de gevraagde kennis en ervaring zoals beschreven in de kandidaat omschrijving door hem/haar worden toegelicht. Teven zal de motivatie worden besproken waarom hij/zij geschikt is voor deze opdracht.  (Weging: 25 %)

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Hibo Abdi via hibo.abdi@kbenp.nl of via 06 433 634 42

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Documenten:

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht
Twijfel je of deze inhuuropdracht bij jou past?
Neem contact op met onze opdracht adviseur.
Opdracht Adviseur Jan de Vries
Jan de Vries
opdracht adviseur
ma - vr tussen 9.00 & 17.00 uur

Ben jij de Medewerker Servicedesk die deze organisatie zoekt?