thumbnail
thumbnail

Kwaliteitsmedewerker WMO

Brinklaan 35, 1404 EP Bussum, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
85
24-28 Noord-Holland

Begindatum:

17 okt 2024

Einddatum:

17 apr 2025

Uren per week:

24-28

Publicatiedatum:

30 sept 2024

Organisatie
Bussum, Naarden en Muiden vormen samen gemeente Gooise Meren met ruim 60.000 inwoners. Onze organisatie is plat en overzichtelijk met 450 medewerkers. We vertrouwen elkaar, zijn wendbaar en werken doelgericht met impact voor het bestuur, de inwoners en collega’s.

We stimuleren medewerkers zichzelf te zijn en te vertrouwen op hun kennis en intuïtie. Als je leergierig bent zijn er vele mogelijkheden om te experimenteren en jezelf te ontwikkelen. Onze medewerkers hebben een open blik naar buiten en naar elkaar. Ze durven vragen te stellen en kritisch te zijn. En bovenal: ze hebben plezier in hun werk.

Ook Gooise Meren staat gesteld voor complexe vraagstukken. We proberen die vraagstukken zo simpel mogelijk te houden. Door bij de essentie van de opgave te blijven, is het voor medewerkers duidelijk wat hun aandeel is en welke rol ze daarin hebben. Ze voelen zich mede eigenaar van de oplossing.

We hebben een stevige organisatie die zichzelf continue ontwikkelt. Dat doen we geleidelijk en op een zo natuurlijk mogelijke manier. Soms hebben we tijdelijk mensen nodig voor projecten, nieuwe opgaven of vervanging. Daarvoor zoeken we inspirerende teamspelers die effectief werken: doortastend, ondernemend, besluitvaardig. Passend bij onze organisatie.

Opdracht
Wegens gedeeltelijke uitval van een collega en oploop van werkzaamheden zoeken wij een aanvullende kwaliteitsmedewerker voor de taakgroep Wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo) van de USD.
Als kwaliteitsmedewerker ben je, samen met je collega kwaliteitsmedewerker, het aanspreekpunt voor onze consulenten als het gaat om de Wmo en aanverwante regelgeving. Je houdt wetswijzigingen in de gaten en communiceert deze naar het team. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het toetsen van de besluiten en bijbehorende producten van de consulenten aan de hand van de relevante regelgeving. Jouw bevindingen koppel je zorgvuldig en eenduidig terug aan de consulenten, zodat de kwaliteit van de uitvoering structureel verbeterd wordt en wet- en regelgeving juist wordt toegepast.
Binnen het team gaat gewerkt worden met een caseload. Je gaat je bezig houden met een caseloadnormering en coacht de consulenten op het werken met een caseload.
Je geeft gevraagd en ongevraagd advies over de kwaliteit en kwaliteitsborging binnen het team, voert verbeteringen door en coacht en traint medewerkers op het gebied van juridische vraagstukken.
Voor deze opdracht is het van belang dat je (ruime) ervaring hebt met de uitkeringsapplicatie Suite voor Sociaal Domein van Centric.

Minimumeisen / knock-outcriteria
1. Beschikbaar per 17 oktober 2024 voor 24 uur tot 28 uur;
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als kwaliteitsmedewerker Wmo of (senior) wmo consulent met aanvullende taken in optimaliseren van werkprocessen en coachen van collega’s;
3. Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten;
4. Kandidaat wordt minimaal de eerste maand de volledige uren op kantoor verwacht en elke dinsdag fysiek op kantoor aanwezig ;
5. Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau.

Gunningscriteria (weging)
6. Uurtarief van maximaal € 85,00 exclusief BTW / inclusief reiskosten woon-werk (20 punten);
7. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als kwaliteitsmedewerker Wmo(10 punten);
8. Aantoonbare afgeronde opleiding- of een certificaat kwaliteitsmanagement (15 punten);
9. Aantoonbare werkervaring met de applicatie Suite van Centric (10 punten);
10. Aantoonbare werkervaring met procesoptimalisatie en het realiseren van werkprocedures (maak dit duidelijk aantoonbaar in het cv met een voorbeeld)(25 punten);
11. Aantoonbare werkervaring in het coachen van een team (maak dit duidelijk aantoonbaar in het cv met een voorbeeld)(20 punten).

Competenties

  • Analytisch: doorgrond de zaken snel en onderscheidt hoofd- en bijzaken;

  • Proactief: neemt initiatief om problemen te adresseren en op te lossen, zet tijdig de juiste middelen in, beheerst de risico’s en schaalt op tijd op indien het project niet meer conform de verwachtingen en planningen loopt;

  • Enthousiasmerend: weet de medewerkers en collega’s te motiveren om hun energie positief in te zetten en hen te verbinden;

  • Plannen en organiseren: effectief en gestructureerd bepalen welke tijd, middelen en inzet nodig zijn om doelen te halen en dit te realiseren;

  • Besluitvaardig: neemt besluiten binnen het mandaat van de kwaliteitsmedewerker, communiceert daar helder over en vertaalt dit naar concrete acties en interventies;

  • Professioneel: stelt de juiste zaken aan de orde, maakt heldere afspraken en vergewist zich er van of deze uitvoerbaar zijn, bewaakt deze en spreekt medewerkers en collega’s aan om die afspraken na te komen (bespreken, afspreken en aanspreken).

  • Samenwerking: weet goed de verbinding te leggen met de verschillende afdelingen (bv beleid, functioneel beheer, team jeugd)

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg, maar minimaal 50% fysiek op locatie.

Gooise Meren hanteert hybride werken als formele werkvorm. Richtlijn hierbij is een verdeling van 50/50 betreffende thuiswerken en op kantoor werken. Digitaal vergaderen vindt plaats via MS Teams. Als afspraken naar mening van de opdrachtgever het best live/ op kantoor plaats vinden, wordt van inschrijver verwacht dat hij daartoe bereid is en haar/zijn agenda voldoende flexibel is.

In deze functie wordt verwacht dat de kwaliteitsmedewerker minimaal de eerste maand de volledige uren op kantoor werkt.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 10 oktober 2024 tussen 11.30 en 16.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 9 oktober 2024 bericht. De gesprekken vinden fysiek plaats. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van de inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  1. Opdrachtnemer moet na gunning een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) overleggen. Voor start van de opdracht voldoet een bewijs van aanvraag van de VOG. De kosten voor de aanvraag van een VOG zijn voor Opdrachtnemer.

  2. De integriteitsverklaring dient binnen 24 uur na gunning ingevuld én ondertekend bij Flextender te worden aangeleverd. Indien dit document niet tijdig wordt aangeleverd heeft dit consequenties voor de beoogde startdatum.

  3. Opdrachtnemer zal maandelijks achteraf opgaaf doen van het daadwerkelijk aantal gewerkte uren.

  4. Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

  5. We vergoeden geen parkeerkosten en reiskosten aan de inhuur kandidaat die voor Gooise Meren komt werken. In de marktuitvraag van Flextender wordt gesteld dat het geoffreerde uurtarief inclusief de reiskosten woon-werkverkeer, werk-werkverkeer én parkeerkosten is. 

  6. Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2023/1062M.ind
    o    U dient te beschikken over een G-rekening en NEN Certificering, 25% wordt er gestort op deze rekening. Bij geen NEN-certificering wordt er 55% gestort op deze rekening.

  7. 'Bring your own device' is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. Ipad. 

  8. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (Conform Waadi). 

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur

Ben jij de Kwaliteitsmedewerker WMO die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.