Rijksstraatweg 65, 7231 AC Warnsveld, Nederland
Begindatum:
1 dec 2025Einddatum:
30 apr 2026Publicatiedatum:
31 okt 2025Je komt te werken in het team Financiën die bestaat uit 2 Financieel adviseurs en 1 Business controller. Het team wordt aangestuurd door de Concern Controller.
Je bent samen met je collega’ verantwoordelijk voor de juiste, volledige en tijdige verwerking van de informatie in het financiële systeem.
Je controleert de boekingen en corrigeert eventuele fouten en zorgt dat de processen up to date zijn en worden nageleefd.
De business controller of financieel adviseur is aanspreekpunt van het management, jij ondersteunt hen bij financiële vragen.
Je biedt daarnaast ondersteuning bij (project) begrotingen, prognoses en managementrapportages van de producten in afstemming met de financieel adviseurs en business controller.
Je bent verantwoordelijk voor juiste, tijdige en volledige administratie.
Je bereidt jaarlijks subsidieverantwoordingen aan het Rijk voor en geeft vorm aan de budgettaire spelregels en interne begrotingssystematiek.
Je signaleert kansen om financiële processen te versimpelen en te verbeteren en je bent in staat om verbetervoorstellen om te zetten in acties samen met je collega’s binnen team Financiën en waar nodig samen met stakeholders.
Je legt specificaties jaarstukken vast.
Om de juistheid van de BI rapportages te waarborgen moeten de verschillende bronsystemen juist zijn en goed op elkaar aansluiten. Dit houdt in dat je een continue check uitvoert op aansluiting van de diverse bronsystemen.
Zoals:
Financieel pakket Exact – exploitatie kosten en opbrengsten / balans;
Salaris uit de personeelsadministratie;
Verkoopdossier en inkoopdossier Inconto;
Verwerking begroting en prognose.
Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau;
Aantoonbare werkervaring met BI rapportages;
Aantoonbare werkervaring met Microsoft Excel;
Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als financieel administrateur;
Een maximum uurtarief van 90,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer en fee;
Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring als financieel administrateur (40 punten);
Aantoonbare werkervaring met financieel-administratieve software. Benoem duidelijk welke software en waar deze ervaring is opgedaan (20 punten);
Aantoonbare werkervaring met Exact in de afgelopen 5 jaar (Benoem duidelijk waar deze is opgedaan) (15 punten);
Aantoonbare werkervaring met BBV (5 punten);
Aantoonbaar beschikbaar per 1 december 2025 (20 punten).
Analytisch vermogen;
Initiatief;
Samenwerken;
Nauwkeurigheid;
Resultaatgerichtheid;
Doorzettingsvermogen.
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de GGD Noord- en Oost-Gelderland mag geen arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de GGD Noord- en Oost-Gelderland. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). GGD Noord- en Oost-Gelderland merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).
Mogelijk, maar nog niet bekend
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Maximaal 5 pagina's, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Vragen kunnen ingediend worden tot vrijdag 7 november 2025, 09:00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op maandag 10 november 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot dinsdag 11 november 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.