Bekijk de opdracht ook op opdrachtinformatiemanagement.nl voor aanvullende ondersteuning binnen het vakgebied Informatiemanagement.
Logo van GGD Noord- en Oost-Gelderland
Logo van GGD Noord- en Oost-Gelderland

Financieel administrateur

Rijksstraatweg 65, 7231 AC Warnsveld, Nederland

Sluit over 11 dagen

Begindatum:

1 dec 2025

Einddatum:

30 apr 2026

Uren per week:

32 - 36

Publicatiedatum:

31 okt 2025
Opdracht tarief 90Opdracht uren 32 - 36
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Opdracht

  • Je komt te werken in het team Financiën die bestaat uit 2 Financieel adviseurs en 1 Business controller. Het team wordt aangestuurd door de Concern Controller.

  • Je bent samen met  je collega’ verantwoordelijk voor de juiste, volledige en tijdige verwerking van de informatie in het financiële systeem.

  • Je controleert de boekingen en corrigeert eventuele fouten en zorgt dat de processen up to date zijn en worden nageleefd.

  • De business controller of financieel adviseur is aanspreekpunt van het management, jij ondersteunt hen bij financiële vragen.

  • Je biedt daarnaast ondersteuning bij (project) begrotingen, prognoses en managementrapportages van de producten in afstemming met de financieel adviseurs en business controller.

  • Je bent verantwoordelijk voor juiste, tijdige en volledige administratie.

  • Je bereidt jaarlijks subsidieverantwoordingen aan het Rijk voor en geeft vorm aan de budgettaire spelregels en interne begrotingssystematiek.

  • Je signaleert kansen om financiële processen te versimpelen en te verbeteren en je bent in staat om verbetervoorstellen om te zetten in acties samen met je collega’s binnen team Financiën en waar nodig samen met stakeholders.

  • Je legt specificaties jaarstukken vast.

Om de juistheid van de BI rapportages te waarborgen moeten de verschillende bronsystemen juist zijn en goed op elkaar aansluiten. Dit houdt in dat je een continue check uitvoert op aansluiting van de diverse bronsystemen.

Zoals:

  • Financieel pakket Exact – exploitatie kosten en opbrengsten / balans;

  • Salaris uit de personeelsadministratie;

  • Verkoopdossier en inkoopdossier Inconto;

  • Verwerking begroting en prognose.

Eisen

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;

  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau;

  • Aantoonbare werkervaring met BI rapportages;

  • Aantoonbare werkervaring met Microsoft Excel;

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als financieel administrateur;

  • Een maximum uurtarief van 90,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer en fee;

Wensen en competenties

Wensen

  • Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring als financieel administrateur (40 punten);

  • Aantoonbare werkervaring met financieel-administratieve software. Benoem duidelijk welke software en waar deze ervaring is opgedaan (20 punten);

  • Aantoonbare werkervaring met Exact in de afgelopen 5 jaar (Benoem duidelijk waar deze is opgedaan) (15 punten);

  • Aantoonbare werkervaring met BBV (5 punten);

  • Aantoonbaar beschikbaar per 1 december 2025 (20 punten).

Competenties

  • Analytisch vermogen;

  • Initiatief;

  • Samenwerken;

  • Nauwkeurigheid;

  • Resultaatgerichtheid;

  • Doorzettingsvermogen.

Organisatie en team

Organisatie

GGD Noord- en Oost-Gelderland (NOG) is de gemeentelijke gezondheidsdienst van 22 gemeenten in onze regio. Wij bieden alle inwoners actief een gezond houvast. Met onze gezamenlijke kennis zetten wij ons in voor het bewaken, beschermen en bevorderen van de gezondheid van de inwoners. Dit doen we met aandacht voor een gezonde fysieke en sociale leefomgeving en een goede mentale gezondheid voor iedereen. Aandacht voor gezondheid brengt ons samen. Zo maken wij het verschil in onze regio. Je komt te werken in het team Financien die bestaat uit 2 Financieel adviseurs en 1 Business controller. Het team wordt aangestuurd door de Concern Controller.

Gespreksinformatie

Planning

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 17 november 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 13 november bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1
Hybride werken: Ja

Uitvoeringsvoorwaarde

Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de GGD Noord- en Oost-Gelderland mag geen arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de GGD Noord- en Oost-Gelderland. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). GGD Noord- en Oost-Gelderland merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).

Opties verlenging

Mogelijk, maar nog niet bekend

Functieschaal

Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen

Maximaal 5 pagina's, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen

De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.

Overige informatie

De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie

Vragen kunnen ingediend worden tot vrijdag 7 november 2025, 09:00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op maandag 10 november 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot dinsdag 11 november 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via sybren.hindriks@kbenp.nl of met Nina de Jong via nina.dejong@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contactpagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur
Bereikbaar van 9:00 tot 17:00
Werkdagen: di, wo, do, vr
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Bereikbaar van 9:00 tot 17:00
Werkdagen: ma, di, wo, do, vr