thumbnail
thumbnail
Handhavingsspecialist Sociaal Domein

Gemeente Zutphen

's-Gravenhof 2, 7201 DN Zutphen, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 85,00
24 Gelderland

Begindatum:

15 dec 2023

Einddatum:

15 jun 2024

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

9 nov 2023

Omschrijving van de opdracht
In Zutphen vinden we bestaanszekerheid belangrijk en werken we vanuit vertrouwen en gelijkwaardigheid met inwoners die een beroep op ons doen. We willen inwoners toekomstperspectief bieden. De komende jaren gaan we samen een werkwijze ontwikkelen die past bij de uitgangspunten van bestaanszekerheid, vertrouwen en gelijkwaardigheid. Dat doen we in het project Inwoner in beeld. Er is al een verandering ingezet naar een integrale aanpak voor inwoners die behoefte hebben aan hulp of ondersteuning. Samenhang (op inhoud en doelgroepen) en samenwerking binnen de gemeentelijke organisatie (team en domein overstijgend) zijn daarbij belangrijk. Geheel in lijn met de uitgangspunten van het project Inwoner in Beeld wordt je geacht te werken vanuit de principes Vertrouwen en Gelijkwaardigheid met oog voor bestaanszekerheid.

Ben jij onderzoekend, resultaatgericht en heb jij lef? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Als handhavingsspecialist Sociaal Domein is je werk heel divers en vind je alles in deze functie wat jouw vak zo mooi maakt. Een handhavingsspecialist is voor ons iemand die vooruit kijkt. Dit betekent plannen maken, vervolgstappen zetten en ontwikkelingen en vernieuwingen binnen het vakgebied actief bijhouden. Zoals de ontwikkelingen binnen de participatiewet,
maar ook binnen de Wet maatschappelijke ondersteuning of de JeugdweZutphen is een gemeente vol beweging en ambities. Innovatie en vernieuwing zijn twee belangrijke pijlers. Je werkomgeving is daarmee volop in ontwikkeling. Door jouw werk bij de gemeente maak jij het verschil. Wil jij bijdragen aan onze maatschappelijke opgave? Dan leren we jou
graag kennen! De gemeente Zutphen wil een inclusieve organisatie zijn, dus het maakt ons niet uit waar je geboren bent, waar je in gelooft en van wie je houdt. We zijn nieuwsgierig naar jouw talent en hoe jij het verschil maakt voor onze gemeente.

Je doet in eerste instantie onderzoek naar de rechtmatige verstrekking van uitkeringen. Als daar twijfel over is, ga je op onderzoek uit. Je voert dossier- en internetonderzoeken uit, verricht waarnemingen en legt huisbezoeken af. Daarnaast handel je boeteonderzoeken af.

In het kort:

  • Je maakt een plan van aanpak voordat je op onderzoek uitgaat;

  • Je zoekt daarin de samenwerking met de inkomensconsulent en de werkcoach;

  • Tijdens het onderzoek zoek je samenwerking met het cluster bezwaar en beroep zodat er   uiteindelijk een juridisch houdbaar besluit ligt.

Eisen

  • U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe. Jouw opleidingsniveau blijkt uit je CV.

  • Jouw kennis en ervaring blijkt uit je CV.

  • Je hebt lef, toont eigenaarschap en bent resultaatgericht.

  • Je bent gemakkelijk in gesprek met zowel met een inwoner, maar ook met collega’s en andere partners

  • Je hebt een gestructureerde manier van werken

  • Je staat stevig in je schoenen, bent oprecht en durft jezelf uit te spreken.

  • Je neemt verantwoordelijkheid en gaat geen uitdaging uit de weg.

  • Je bent in bezit van een geldige VOG (Verklaring Omtrent Gedrag). De VOG kan door de gemeente worden opgevraagd bij (voorlopige) gunning.

  • Je bent in het bezit van een rijbewijs en auto.

  • Je dient de rechtsgeldig vertegenwoordiger (naam + functie) aan te geven in uw inschrijving (indien geen sprake is van een ZZP’ er). Upload hier een uittreksel KvK, inclusief BTW nummer, IBAN en e-mail adres voor facturen.

Gunningscriteria

  • Het voldoen aan de gevraagde competenties blijkt uit de motivatiebrief:
    De mate waarin je in het team past. Wij zoeken een verbindende persoonlijkheid die zelfstandig kan werken.

  • Het voldoen aan de gevraagde competenties blijkt uit de motivatiebrief:
    De mate waarin je werkt met een open, enthousiasmerende en proactieve houding gericht op samenwerking.

  • Het voldoen aan de gevraagde competenties blijkt uit de motivatiebrief: De mate waarin je resultaatgericht bent en eigenaarschap toont.

  • Het voldoen aan de gevraagde competenties blijkt uit de motivatiebrief: De mate waarin je verantwoordelijkheid neemt en lef toont.

  • Het voldoen aan de gevraagde competenties blijkt uit de motivatiebrief:
    De mate waarin je stevig in je schoenen staat, stressbestendig bent en jezelf durft uit te spreken.

  • Het voldoen aan de gevraagde competenties blijkt uit de motivatiebrief: De mate waarin je communicatief vaardig bent en goed kunt rapporteren. Upload je motivatiebrief hier:

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Leya Schoonderwoerd via leya.schoonderwoerd@kbenp.nl of via 06 436 079 99.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Documenten:

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht
Twijfel je of deze inhuuropdracht bij jou past?
Neem contact op met onze opdracht adviseur.
Opdracht Adviseur Jan de Vries
Jan de Vries
opdracht adviseur
ma - vr tussen 9.00 & 17.00 uur

Ben jij de Handhavingsspecialist Sociaal Domein die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.