Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Functioneel applicatiebeheerder Sociaal Domein

Gemeente Zutphen

's-Gravenhof 2, 7201 DN Zutphen, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 92,00 28-36 Gelderland

Begindatum:

1 nov 2022

Einddatum:

1 mei 2023

Uren per week:

28-36

Publicatiedatum:

21 sept 2022

De gemeente Zutphen heeft behoefte aan gemotiveerde en betrokken medewerkers. Medewerkers die besluitvaardig zijn en zich als zelfbewuste ambtenaren voor de burgers willen inzetten. Medewerkers die omgevingsgericht zijn en verbindend willen werken in samenspraak met de burgers.

De functioneel applicatiebeheerder is werkzaam binnen een team van 3 beheerders van diverse applicaties binnen het sociaal domein.

Het initiëren en ondersteunen bij het optimale inrichten van de digitale registraties die gebruikt worden binnen het Sociaal Domein. Jou werkzaamheden bestaan o.a. uit::

  • Je zorgt voor een goede inrichting van de applicaties Suite voor het Sociaal Domein,
  • Tevens verleen je ondersteuning als achtervang voor Suite voor Sociale Regie en Stratech;
  • Je bedenkt oplossingen voor gebruikersproblemen, oplossen van meldingen en incidenten;

  • Je plant, test en implementeert nieuwe versies en patches;

  • Je voert scripts uit voor nieuwe versies (in samenspraak met gebruikers en systeembeheer);

  • Je geeft instructies en training (gebruikersondersteuning);

  • Je bouwt en onderhoudt standaarddocumenten.

  • Je bent verantwoordelijk voor het verstrekken en beheren van autorisaties volgens de geldende procedures;

  • Je bent verantwoordelijk voor de inrichting van het pakket op zaken als parameters, stuurgegevens, tabellen, processen, sjablonen, grootboek, koppelingen, etc.;

  • Je ziet toe op een juiste registratie van gegevens en gebruik van het pakket. Je maakt daarbij rapportages over de kwaliteit en integriteit van de gegevens;

  • Je hebt een proactieve rol in het continue verbeteren van de informatievoorziening en het gebruik en doet dit door verbeter- of wijzigingsvoorstellen;

  • Je treedt regelend en sturend op bij verstoringen en wijzigingen richting ICT en leveranciers en bewaakt deze;    Je geeft advies over ontwikkelingen en uitbreidingen.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.