Directiesecretaresse/adm. medewerker bestuurlijk besluitvormingsproces

Gemeente Zutphen

's-Gravenhof 2, 7201 DN Zutphen, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 78,00 28 Gelderland

Begindatum:

1 jul 2024

Einddatum:

31 dec 2024

Uren per week:

28

Publicatiedatum:

13 jun 2024

Opdracht omschrijving

De gemeente Zutphen is een gemeente vol beweging en ambities. Kijk op zutphen.nl voor meer informatie.

Wat ga je doen?

  • Jouw organisatietalent zet je in bij het snel schakelen tussen verschillende klussen ter ondersteuning van  onze directie, zoals het beheren van de agenda’s , klaarzetten van vergaderstukken, notuleren, (mede)organiseren van evenementen en afhandelen van correspondentie.

  • Je ondersteunt de adviseur bestuurlijk proces bij het voorbereiden van de agenda’s van de collegevergaderingen.

  • Jouw pro-actieve houding blijkt uit het goed kunnen  prioriteren, coördineren en afhandelen van diverse acties en in de samenwerking met collega’s.

  • Jouw nauwkeurigheid zorgt ervoor dat je op de details let, precies werk levert, afspraken nakomt en verantwoordelijkheid neemt en draagt.

  • Jouw integriteit zorgt ervoor dat je beseft dat je in een politiek-bestuurlijke omgeving werkt waar vertrouwelijkheid van groot belang is.

Op maandag, dinsdagmiddag, woensdag en donderdag.

Verantwoordelijkheden

Je beschikt over:

  • Je beschikt minimaal over een afgeronde MBO-opleiding met ervaring (minimaal 5 jaar) in een soortgelijke rol.

Verder verwachten we het volgende van je:

  • Je bent daadkrachtig;

  • Je legt verbindingen;

  • Je bent proactief zowel intern- en extern;

  • Je bent resultaatgericht;

  • Je beschikt over een goede politiek bestuurlijke antenne.

De kandidaat is inzetbaar vanaf zo snel mogelijk tot en met 31 december 2024 voor 28 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.

Je beschikt minimaal over een afgeronde MBO opleiding met ervaring (minimaal 5 jaar) in een soortgelijke rol;

Je hebt minimaal 3 jaar recente werkervaring op het niveau van super user met het werken met iBabs;

Je bent in bezit van een VOG, gemeente Zutphen kan na gunning een VOG opvragen.

Je dient de rechtsgeldig vertegenwoordiger (naam + functie) aan te geven in je inschrijving (indien geen sprake is van een ZZP’ er). Upload hier een uittreksel KvK, inclusief BTW nummer, IBAN en e-mail adres voor facturen.

40 %

Onderstaande blijkt uit uw motivatiebrief: De mate waarin je aantoonbare werkervaring hebt in de rol van directiesecretaresse.

60 %

Onderstaande blijkt uit uw motivatiebrief: De mate waarin je aantoonbaar minimaal 3 jaar ervaring in het gebruik van iBabs op het niveau van super user. Upload hier je motivatiebrief:

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.