Hogeweg 11, 5301 LB Zaltbommel, Nederland
Begindatum:
1 nov 2025Einddatum:
31 mrt 2026Publicatiedatum:
3 okt 2025Als allround medewerker burgerzaken heb je een belangrijke rol in de backoffice. Je versterkt samen met zon 12 collegas het team Burgerzaken. Je komt te werken in een flexibel en gezellig team van jong tot oud. De functie bestaat uit een dynamisch takenpakket.
Werkzaamheden:
BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen laptop en telefoon;
Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
Een aantoonbare afgeronde mbo 4 opleiding;
Een aantoonbare afgeronde opleiding burgerzaken op mbo 4 niveau;
Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als allround medewerker burgerzaken;
Aantoonbare werkervaring met PINK Roccade en MS teams binnen een gemeente;
Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als allround medewerkerburgerzaken binnen een lokale gemeente (25 punten);
Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met het zelfstandig verwerken van brondocumenten (20 punten):
Aantoonbare werkervaring met complexe mutaties in het BRP (25 punten);
Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met het aannemen van eerst- en hervestigingen binnen een gemeente (20 punten);
Een maximum uurtarief:
tot €75 (10 punten);
van €75,01 tot €80 (5 punten)
€hoger dan €80 (0 punten).
Je bent positief en dienstverlenend ingesteld;
Je bent leergierig en kunt in korte tijd veel nieuwe kennis absorberen en vaardigheden aanleren;
Je bent stressbestendig, denkt in mogelijkheden en pakt zaken hands on op;
Je bent in staat om veel verschillende taken snel en efficiënt af te wikkelen en stelt daarbij de juiste prioriteiten;
Je kunt snel schakelen tussen onderwerpen, staat sterk in je schoenen en houdt van uitdagingen;
Je bent zorgvuldig, communiceert helder, zowel mondeling (ook Engels) als schriftelijk.
Werken bij de gemeente Zaltbommel (https://www.werkenbijgemeentezaltbommel.nl/) betekent deel uitmaken van een dynamisch organisatie met een open werksfeer. Onze 160 medewerkers werken vanuit het gemeentekantoor en de gemeentewerf in de historische stad Zaltbommel en het omliggende buitengebied met elf dorpen. De gemeente is goed bereikbaar naast de A2 en met een directe treinverbinding vanuit Utrecht en Den Bosch. Ontdek de vele mogelijkheden bij de gemeente Zaltbommel en groei mee in een ambitieuze organisatie.
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 16 oktober 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 14 oktober 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Maximaal 5 pagina's, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Een externe partij brengt voor deze opdracht € 1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.