Allrounder Burgerzaken

Gemeente Zaltbommel

Hogeweg 11, 5301 LB Zaltbommel, Nederland

Sluit over 8 dagen
80 28 Gelderland

Begindatum:

1 nov 2025

Einddatum:

31 mrt 2026

Uren per week:

28

Publicatiedatum:

3 okt 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Als allround medewerker burgerzaken heb je een belangrijke rol in de backoffice. Je versterkt samen met zon 12 collegas het team Burgerzaken. Je komt te werken in een flexibel en gezellig team van jong tot oud. De functie bestaat uit een dynamisch takenpakket.

Werkzaamheden:

  • Beoordelen en verwerken buitenlandse brondocumenten;
  • Verwerken van de eerste inschrijving BRP;
  • Bijhouden van het BRP (actualiseren/corrigeren);
  • Hervestigingsaanvragen verwerken;
  • Back-office balie, zoals (her)vestigingen uit het buitenland;
  • Adresonderzoeken en beoordelen briefadressen;
  • Indien nodig bijkomende baliewerkzaamheden.

Eisen

  • BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen laptop en telefoon;

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;

  • Een aantoonbare afgeronde mbo 4 opleiding;

  • Een aantoonbare afgeronde opleiding burgerzaken op mbo 4 niveau;

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als allround medewerker burgerzaken;

  • Aantoonbare werkervaring met PINK Roccade en MS teams binnen een gemeente;

Wensen en competenties

Wensen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als allround medewerkerburgerzaken binnen een lokale gemeente (25 punten);

  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met het zelfstandig verwerken van brondocumenten (20 punten):

  • Aantoonbare werkervaring met complexe mutaties in het BRP (25 punten);

  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met het aannemen van eerst- en hervestigingen binnen een gemeente (20 punten);

  • Een maximum uurtarief:

    • tot €75 (10 punten);

    • van €75,01 tot €80 (5 punten)

    • €hoger dan €80 (0 punten).

Competenties

  • Je bent positief en dienstverlenend ingesteld;

  • Je bent leergierig en kunt in korte tijd veel nieuwe kennis absorberen en vaardigheden aanleren;

  • Je bent stressbestendig, denkt in mogelijkheden en pakt zaken hands on op;

  • Je bent in staat om veel verschillende taken snel en efficiënt af te wikkelen en stelt daarbij de juiste prioriteiten;

  • Je kunt snel schakelen tussen onderwerpen, staat sterk in je schoenen en houdt van uitdagingen;

  • Je bent zorgvuldig, communiceert helder, zowel mondeling (ook Engels) als schriftelijk.

Organisatie en team

Werken bij de gemeente Zaltbommel (https://www.werkenbijgemeentezaltbommel.nl/) betekent deel uitmaken van een dynamisch organisatie met een open werksfeer. Onze 160 medewerkers werken vanuit het gemeentekantoor en de gemeentewerf in de historische stad Zaltbommel en het omliggende buitengebied met elf dorpen. De gemeente is goed bereikbaar naast de A2 en met een directe treinverbinding vanuit Utrecht en Den Bosch. Ontdek de vele mogelijkheden bij de gemeente Zaltbommel en groei mee in een ambitieuze organisatie.

Gespreksinformatie

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 16 oktober 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 14 oktober 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1
Hybride werken: Nee

CV-eisen

Maximaal 5 pagina's, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Een externe partij brengt voor deze opdracht € 1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur