Projectleider Netcongestie

Gemeente Barneveld

Raadhuisplein 2, 3771 ER Barneveld, Nederland

Sluit over 7 dagen
110 24 tot 32 Gelderland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 apr 2026

Uren per week:

24 - 32

Publicatiedatum:

2 okt 2025

Omschrijving

Opdracht:

  • Scenario's voor vastgoedprojecten maken op basis van huidige en wellicht toekomstige mogelijkheden;

  • Zorgen dat maatschappelijk vastgoed op de prioriteitenlijst komt;

  • Onderzoek wat het maatschappelijk vastgoed kan betekenen in energievraagstuk in nieuwe wijken;

  • Bijdragen aan een gemeente-brede aanpak voor net-balancering op wijkniveau vanuit maatschappelijk vastgoed.

Eisen

  • Bring your own device is van toepassing.
    In geval van zzp/ zzp tussenkomst: dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten, een laptop word verzorgd door de opdrachtgever. In andere gevallen wordt er een laptop + telefoon geleverd door Barneveld;

  • Aantoonbaar afgeronde hbo-bachelor in een relevante richting zoals facilitair management of bouwkunde;

  • Aantoonbaar 2 jaar werk ervaring in de afgelopen 5 jaar bij een gemeente;

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als technisch adviseur duurzaamheid;

  • Een maximum uurtarief van 110,- exclusief btw, inclusief woon-woonwerk verkeer en fee externe administratieve broker;

  • Aantoonbare werkervaring in of direct met de Regio Foodvalley.

Wensen en competenties

Wensen

  • Aantoonbare werkervaring met maatschappelijk vastgoed in een gemeentelijke context (40 punten);

  • Aantoonbare ervaring met het uitwerken van WKK-scenario’s (60 punten).

Competenties

  • Positief kritisch

  • Analytisch

  • Strategisch denkvermogen

  • Goed Uitdrukkingsvaardigheid (mondeling en schriftelijk)

  • Resultaatgericht

  • Samenwerken

  • Overtuigen

  • Pro-actief

Organisatie en team

Gemeente Barneveld is een ambitieuze en groeiende gemeente in het hart van de Gelderse Vallei, met ruim 60.000 inwoners verspreid over negen dorpen. Barneveld is een gemeente met een eigentijds, innovatief en dynamisch karakter. Werken bij Barneveld betekent bijdragen aan een positieve klantbeleving voor de inwoners, ondernemers en partners. Samen met ruim 600 collega’s geef je invulling aan de ambitie: Blij met Barneveld. Binnen de organisatie staat de inwoner centraal en wordt er gewerkt vanuit vertrouwen, verantwoordelijkheid en verbinding. Collega’s zijn bevlogen professionals die denken in kansen en samenwerken op een betrokken en resultaatgerichte manier.

Team Vastgoed zorgt voor ontwikkeling en exploitatie van het maatschappelijk vastgoed dat in eigendom is bij de gemeente. Bijvoorbeeld bibliotheken, buurthuizen en sportgebouwen. Daarnaast ondersteunt het team de ontwikkeling van maatschappelijk vastgoed door andere partijen, bijvoorbeeld bij schoolgebouwen waarbij de school zelf de bouw leidt

Barneveld groeit. We zetten ons in voor wat onze inwoners en ondernemers belangrijk vinden. Logisch, want we zijn er voor elkaar. Groei brengt ook uitdagingen met zich mee. Dat maakt het spannend en boeiend. Daarom kunnen we jouw kennis, ervaring en ideeën goed gebruiken.

Gespreksinformatie

De gesprekken bij de opdrachtgever worden gepland in overleg met de best passende kandidaat. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 10 oktober 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1
Hybride werken: Ja

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: Ja

Fee
De externe partij brengt voor deze opdracht €1.90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

Overige informatie

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur