Hogeweg 11, 5301 LB Zaltbommel, Nederland
Begindatum:
Z.S.M.Einddatum:
-Publicatiedatum:
27 sept 2025Het gemeentekantoor is op meerdere vlakken verouderd en sluit niet meer aan bij de hedendaagse eisen. Uitdagingen betreffen onder meer duurzaamheid, geluidsoverlast, verouderde inrichting, onvoldoende flexibele werkvormen, gebrek aan ontmoetingsruimtes, het ontbreken van een multifunctionele vergaderzaal en inefficiente publieksvoorzieningen. Er komen steeds meer vragen vanuit de organisatie voor kleine en grotere aanpassingen in ruimte, functionaliteit en werkplekken. Het aantal medewerkers van de gemeente groeit, tegelijkertijd zien we ook een verandering in hoe medewerkers werken en wat dit vraagt van een gemeentekantoor. Hierdoor zal er voor het huidige gemeentekantoor voor de langere termijn onderzocht moeten worden hoe de gemeentelijke organisatie het beste kan worden gehuisvest waarbij rekening wordt gehouden met de huidige en toekomstige behoeften van medewerkers. De gemeente wil een weloverwogen keuze maken tussen: Verbouwing van het huidige pand Zoektocht naar alternatieve huisvesting Nieuwbouw
De adviseur huisvesting wordt gevraagd om:
Werken bij de gemeente Zaltbommel (https://www.werkenbijgemeentezaltbommel.nl/) betekent deel uitmaken van een dynamisch organisatie met een open werksfeer. Onze 160 medewerkers werken vanuit het gemeentekantoor en de gemeentewerf in de historische stad Zaltbommel en het omliggende buitengebied met elf dorpen. De gemeente is goed bereikbaar naast de A2 en met een directe treinverbinding vanuit Utrecht en Den Bosch. Ontdek de vele mogelijkheden bij de gemeente Zaltbommel en groei mee in een ambitieuze organisatie.
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op een nader te bepalen moment. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 110 - 130. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: ma - di - do.
Vragen kunnen ingediend worden tot woensdag 1 oktober 2025, 09:00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op donderdag 2 oktober 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij een externe administratieve broker, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Een externe administratieve broker is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot vrijdag 3 oktober 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.