Pouliestraat 3, 7642 EB Wierden, Nederland
Begindatum:
Z.S.M.Einddatum:
-Publicatiedatum:
20 dec 2025De naam van de functie zegt het al, jij voert de regie. Soms ga je iets doen en soms juist iets laten. Want ons uitgangspunt is altijd de eigen kracht van de inwoner, eventueel met hulp van zijn of haar netwerk. Als regisseur inkomen ben jij de contactpersoon en verantwoordelijk voor het beheer van je caseload in het kader van de Participatiewet en de bijzondere bijstand voor onze inwoners. Je verzorgt vanuit de poortwachtersfunctie de intake, je handelt aanvragen af, doet onderzoek naar het recht op uitkering, stelt rapportages op en brengt adviezen uit over de rechtmatigheid van uitkeringen. Je weet cliënten aan te spreken op houding en gedrag en denkt vanuit mogelijkheden. Daarnaast beoordeel je de mogelijkheden van de kandidaten om deel te nemen aan trajecten die gericht zijn op activering, participatie en doorstroom naar re-integratie.
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Welkom in Wierden! Een gemeente met 25.000 inwoners, op de grens van stad en platteland. Hier staat noaberschap centraal: we kijken naar elkaar om, zijn betrokken en werken samen. Dat geldt voor onze inwoners én organisatie. Onder de noemer ‘Expeditie Wierden’ willen we onze organisatie nog beter laten aansluiten op de wensen van onze inwoners. Want dat is tenslotte waar we het allemaal voor doen! Samen werken we aan een mooie, leefbare en toegankelijke gemeente waar iedereen zich thuis voelt!
Binnen de afdeling Maatschappelijke Ontwikkeling zijn alle taken en functies samengebracht die betrekking hebben op het sociaal domein, zowel beleidsmatig als in de uitvoering, van onderwijs, jeugd, ondersteuning, zorg, participatie en gezondheid tot kunst, cultuur en sport. Al deze onderdelen werken samen in een dynamisch team van bevlogen mensen, waarin hun krachten worden benut en zij worden ondersteund waar nodig. De Maatschappelijke Agenda 2022-2026 is het kompas met opgaven in het sociaal domein waar de gemeente de komende jaren vooral op wil sturen.
De gesprekken bij de opdrachtgever worden nog ingepland. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo spoedig mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Optie tot verlenging: Mogelijk maar nog niet bekend
Hybride: Is hybride werken mogelijk: In overleg
Aantal professionals of FTE: 1
Overig algemeen:
Gemeente Wierden heeft er voor gekozen om een administratieve partner in te zetten. Na gunning verzorgt de administratieve partner derhalve de contractafhandeling, urenregistratie en facturatie. Dit betekent dat u een overeenkomst afsluit met de administratieve partner. U zal in casu factureren aan de administratieve partner middels de facturatiemodule van de administratieve partner. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding. Door in te schrijven gaat u ermee akkoord middels deze constructie de opdracht uit te voeren.
Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 25% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.
Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die niet is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 55% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
