Gebiedscoördinator

gemeente Weststellingwerf

Griffioenpark 1, 8471 KR Wolvega, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 100,00 12-16 uur per week Friesland

Begindatum:

1 mei 2024

Einddatum:

1 nov 2024

Uren per week:

12-16 uur per week

Publicatiedatum:

6 apr 2024

Opdracht omschrijving
Werken bij een gemeente suf en saai? Vergeet het maar! De gemeente Weststellingwerf bemoeit zich met de hele lokale samenleving, van afvalcontainer tot zwembad, van thuishulp tot fietspad. Hierdoor werken bij ons veel verschillende mensen met allerlei opleidingen en deskundigheden.

Bij de gemeente Weststellingwerf werk je mét mensen vóór mensen. En kun je echt iets betekenen! De wensen en behoeften, maar ook de mogelijkheden van de inwoners van onze 26 dorpen nemen we graag mee in de plannen die we maken. Mits die passen bij de wetten en regels waar we mee te maken hebben. Dat is complex, enorm interessant en brengt verantwoordelijkheden met zich mee.

Voor het team Vastgoed, Grondzaken & Facilities zijn wij op zoek naar een gebiedscoördinator voor 12 tot 16 uur in de week voor een opdrachtomschrijving. 

Je opdracht:

  • Als gebiedscoördinator ligt de focus op het verkennen en verbinden van de kansen in een gebied en dit te formuleren in een opdracht inclusief een plan van aanpak.

  • In dit gebied heb je te maken met diverse thema’s en beleidsvelden zoals natuur, water, recreatie & toerisme, economie, beheer en ruimtelijke ordening.

  • Daarbij breng je bestaande afspraken in beeld en verken je ontwikkelingen met de verschillende stakeholders.

  • Hierbij leg je de nadruk op een integrale aanpak. 

Verantwoordelijkheden

Wat verwachten we van jou
Je hebt/bent:

  • ervaring met soortgelijke opdrachten

  • zelfstandig in de uitvoering van je werkzaamheden

  • ervaring met omgevingsmanagement

  • een verbinder zowel in onze organisatie als met de stakeholders

  • communicatief vaardig

  • omgevingsbewust

  • erg goed in het onderscheiden van hoofdlijn en detail 

  • een doorzetter

  • politiek sensitief

  • ervaring binnen een politiek bestuurlijke organisatie

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 mei tot en met 1 november voor 12- 16 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen

  • U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe.

  • Minimaal drie jaar ervaring als projectleider/ gebiedscoördinator.

  • Relevante HBO+ opleiding

Wensen

  • Externe heeft aantoonbaar een opleiding op het gebied van omgevingsmanagement Externe heeft de gevraagde opleiding afgerond (250 punten) Externe is op dit moment bezig met de gevraagde opleiding (125 punten) Externe heeft niet de gevraagd opleiding (0 punten) (40%)

  • Externe beschikt over 3 jaar recente werkervaring op het gebied van gebiedsontwikkeling Externe heeft de aantoonbare ervaring in het vakgebied zoals omschreven (250 punten) Externe heeft 2 tot 3 jaar aantoonbare ervaring in het vakgebied zoals omschreven (125 punten) Externe heeft geen aantoonbare ervaring in het vakgebied zoals omschreven (0 punten) (40%)

  • Externe heeft 3 jaar aantoonbare ervaring bij een gemeentelijke organisatie. Externe heeft aantoonbare ervaring zoals omschreven (200 punten) Externe heeft 1 tot 2 jaar aantoonbare ervaring zoals omschreven (100 punten) Externe heeft geen aantoonbare ervaring zoals omschreven (0 punten) (20%)

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Hibo Abdi via hibo.abdi@kbenp.nl of via 06 433 634 42

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.