Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Optimaliseren Digitale Dienstverlening Team Burgerzaken

Hietweideweg 20, 7391 XX Twello, Nederland

Sluit over 6 dagen
Geen maximum 8-16 Gelderland

Begindatum:

1 okt 2025

Einddatum:

-

Uren per week:

8-16

Publicatiedatum:

27 aug 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

In deze opdracht ga je aan de slag met het in kaart brengen, verbeteren en vernieuwen van de digitale producten en processen binnen ons team Burgerzaken.

Je werkzaamheden bestaan uit:

  • Inventarisatie huidige digitale dienstverlening: analyseren van onze huidige e-diensten.
  • Verkenning verbetermogelijkheden: het signaleren van quick wins en het opsporen van inefficienties en onderzoeken welke diensten we verder kunnen digitaliseren en welke innovaties we kunnen inzetten.
  • Voorstel voor optimalisatie en implementatie: opstellen van een concreet advies met verbetermaatregelen en een praktische implementatieaanpak.
  • Optioneel: zelf de uitvoering van de implementatie op je nemen.

Wij zoeken een analytische en resultaatgerichte professional die energie krijgt van het verbeteren van digitale processen en dienstverlening. Jij weet hoe je kansen signaleert en deze vertaalt naar concrete oplossingen.

Eisen

  • Aantoonbare werkervaring met Key2Burgerzaken en xxllnc;
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met digitalisering en optimaliseringstrajecten;
  • Een aantoonbare afgeronde mbo 4 opleiding;
  • Aantoonbare werkervaring met implementatie processen.

Wensen en competenties

Wensen

  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met Key2Burgerzaken en xxllnc (40 punten);
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met digitalisering en optimaliseringstrajecten (40 punten);
  • Aantoonbare werkervaring binnen een middel kleine gemeentelijke organisatie tot 30.000 inwoners (20 punten).

Competenties

  • Uitdrukkingsvaardigheid (schriftelijk);
  • Resultaatgericht werken;
  • Overtuigen;
  • Kritisch;
  • Analyserend vermogen.

Organisatie en team

Werken bij de gemeente Voorst is werken in een open en informele sfeer. Door onze kleinschalige organisatie zijn de lijnen kort en liggen de verantwoordelijkheden laag. We voelen ons betrokken en verantwoordelijk voor ons werk. Onze medewerkers maken het verschil in onze dienstverlening en jij straks ook! Bij ons schrijven we geen dikke rapporten, maar stropen we onze mouwen op en gaan we samen uitdagingen aan. Werken voor de gemeente Voorst betekent werken voor alle inwoners.

Gespreksinformatie

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 8 september 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 4 september 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). BYOD (bring your own device) is voor deze opdracht niet van toepassing. ingehuurde professionals krijgen een laptop en/of telefoon vanuit gemeente Voorst. Dit is ook het geval bij ZZPers. Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

Vragen kunnen ingediend worden tot donderdag 28 augustus 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op vrijdag 29 augustus 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot dinsdag 2 september 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur