Begindatum:
2 sept 2024Einddatum:
14 feb 2025Uren per week:
32Publicatiedatum:
25 jul 2024Omschrijving van de opdracht
In deze functie houd jij de regie over complexe dossiers, leg je de contacten met betrokken partijen en zorg je voor een goede afstemming en inzet van (juiste) hulpverlening. Als casusregisseur ben je verantwoordelijk je voor een goed verloop van zorg en hulpverlening met als einddoel het vergroten van de zelfredzaamheid bij de inwoner en de inwoner weer in eigen kracht zetten!
Kandidaatomschrijving
Creatieve en flexibele kandidaat, die stevig in zijn/haar schoenen staat, die daadkrachtig is en houdt van een dynamische werkomgeving.
Bij voorkeur beroepsgeregistreerd (SKJ / BIG) en affiniteit met complexe (gezins-)situaties waarbij er op meerdere leefgebieden vraagstukken liggen.
Competenties
Flexibiliteit, daadkrachtig, creativiteit, zelfontwikkeling, durf, coachen en samenwerken, helicopterview, vakmanschap, omgevingsbewustzijn, meervoudige partijdigheid, resultaatgerichtheid, stressbestendigheid
Is de aangeboden kandidaat een ZZP-er? Indien de kandidaat een ZZP-er is, dan graag dit melden.
Het contract loopt dan via Haert.
Interviewplanning
De interviews vinden plaats halverwege augustus.
Toelichting op rooster
Aantal uren per week: 32-36 uur
Dienstencategorie
Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing
CPV code
79000000-4 - Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging
Eisen
Voorwaarden voor deelname: Algemene inkoopvoorwaarden Veldhoven 2013 voor leveringen en diensten.pdf
Algemene inkoopvoorwaarden gemeente Veldhoven: Onze algemene inkoopvoorwaarden zijn leidend en van toepassing.
G-Rekening: De opdrachtnemer verklaart in het bezit te zijn van een G-rekening (indien het bureau geen G-rekening heeft is dit een reden om niet door te mogen). Voor ZZP'ers geldt een G-rekening niet. Die kunnen derhalve op deze vraag ja antwoorden.
VOG: Inzet alleen na overleg van een geldige Verklaring Omtrent Gedrag.
Gunningscriteria
Weging prijsdeel: 25 %
Opleidingsniveau
Minimaal opleidingsniveau: HBO met een zorginhoudelijke achtergrond (HBO-V, Social Work, SPH, MWD)
HBO (10 %)
HBO+ (15 %)
Werkervaring
Hoeveel jaar werkervaring: 3 jaar (Toegangsteams, casusregie)
3 jaar (5 %)
3 jaar of meer (10 %)
CV
Het CV wordt beoordeeld op volledigheid en duidelijkheid inzake de beschrijving van werkervaring - Weging: 25 %
Interview
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
In de gesprekken zal nadrukkelijk stil gestaan worden bij de match met de opdracht en het team - Weging: 25 %