Bekijk de opdracht ook op opdrachtinformatiemanagement.nl voor aanvullende ondersteuning binnen het vakgebied Informatiemanagement.
thumbnail
thumbnail
Senior adresonderzoeker Burgerzaken

Stadsplateau 1, 3521 AZ Utrecht, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€65
32-36 Utrecht

Begindatum:

13 sept 2023

Einddatum:

1 sept 2024

Uren per week:

32-36

Publicatiedatum:

12 sept 2023

Senior adresonderzoeker Burgerzaken
Periode: Per direct (uiterlijk 1 november 2023) tot 1 september 2024
Belasting: 32 - 36 uur per week gemiddeld
Tarief: Tot 65,- per uur inclusief reiskosten, exclusief BTW

Korte beschrijving speelveld
Burgerzaken is de beheerder van identiteiten, expert in persoonsinformatie en het kloppend hart van de Utrechtse dienstverlening. De afdeling is een proactieve en klantgerichte organisatie, die binnen de kaders van wet- en regelgeving, producten en diensten op een innovatieve en kwalitatief hoogwaardige wijze verlenen met enthousiaste en deskundige medewerkers. Het team Adresonderzoek, onderdeel van Burgerzaken, heeft als belangrijkste taak dat de BRP op orde is. Oftewel: de juiste persoon op het juiste adres staat ingeschreven. De functie maakt onderdeel uit van het team Kennis en Kwaliteit van de afdeling Burgerzaken, dat bestaat uit (senior) adresonderzoekers, vakspecialisten Burgerzaken, juristen en beleidsmedewerkers.

Je taken zijn:

  • Het opstarten en beoordelen van aanvragen briefadressen;

  • Het analyseren en beoordelen van de verlengingen briefadressen;

  • Het opstellen en versturen van (standaard)brieven, voornemens en besluiten;

  • Het opstarten, uitvoeren en beeindigen van adresonderzoeken in Key 2 Burgerzaken;

  • Analyseren en rapporteren van signalen omtrent juistheid van BRP gegeven;

  • Onderzoek doen naar juiste adresgegevens van inwoners, waarbij gebruik gemaakt wordt van deskresearch, maar huisbezoek ook onderdeel kan zijn.

Jij bent:
Je bent in staat problemen te signaleren, op te sporen en hiervan de mogelijke oorzaken te onderzoeken. Je kan resultaatgericht werken aan de hand van concrete doelen. Daarnaast vind je het leuk om in een team te werken en zo een bijdrage te leveren aan een gezamenlijk resultaat. Ook sta je stevig in jouw schoenen en schrik je niet van verbale agressie. Tot slot houd je van veelvuldig klantcontact en ben je in staat om verschillende gesprekstechnieken toe te passen.

Concreet heb jij:

  • Mbo werk- en denkniveau;

  • Ervaring met het beoordelen van briefadressen;

  • Goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden en in staat om te communiceren met verschillende partijen. Hierbij kan je denken aan de communicatie naar de inwoner en de interne communicatie;

  • Je bent stressbestendig en je schrikt niet van verbale agressie;

  • Gedegen kennis van computersystemen, alsmede een goede typevaardigheid;

  • Ervaring met het werken in Key2 Burgerzaken.


Goed om te weten:
Er is geen mogelijkheid om te parkeren bij het Stadskantoor. Wel zijn we met OV prima te bereiken. Werkdagen zijn maandag tot en met vrijdag.

De manager zal contact opnemen indien je wordt uitgenodigd voor een gesprek. Dit kan of fysiek of digitaal plaatsvinden. De gesprekken zullen plaatsvinden op 26 september en/of 27 september.

Een deta-vast constructie behoort wellicht in de toekomst tot de mogelijkheden, graag duidelijk vermelden in de motivatie indien dit niet mogelijk is. Bij gebleken geschiktheid bestaat er een kans dat er meer kandidaten uit deze procedure worden geselecteerd.

Wanneer de hierboven beschreven opdracht door omstandigheden niet binnen de voorziene periode kan worden afgerond behoudt Gemeente Utrecht zich in alle geval het recht voor de opdracht te verlengen tot het moment dat een zorgvuldige afronding en overdracht kan worden gerealiseerd.

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Leya Schoonderwoerd via leya.schoonderwoerd@kbenp.nl of via 06 436 079 99.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Documenten:

    Vind jouw volgende opdracht

    Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen één werkdag contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

    Kies een opdracht
    Twijfel je of deze inhuuropdracht bij jou past?
    Neem contact op met onze opdracht adviseur.
    Opdracht Adviseur Jan de Vries
    Jan de Vries
    opdracht adviseur
    ma - vr tussen 9.00 & 17.00 uur

    Ben jij de Senior adresonderzoeker Burgerzaken die deze organisatie zoekt?

    Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
    Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.