Begindatum:
26 jan 2026Einddatum:
26 jul 2026Publicatiedatum:
23 dec 2025Als tijdelijk manager Facilitair en Vastgoed zorg jij voor een goede start van het nieuwe team. Per 1 januari 2026 is er bij de gemeente Stichtse Vecht een wijziging in teamsamenstellingen. Daardoor ontstaat dit nieuwe team Het team Facilitair en Vastgoed maakt onderdeel uit van het domein Bedrijfsvoering welke uit in totaal 7 teams bestaat. Binnen het team Facilitair en Vastgoed is er gekozen om Vastgoed (projectleiding, huuradministratie en juridisch advies), Facilitair, Servicedesk, de locatiemanagers opvang ontheemden en ons zwembad Kikkerfort samen te voegen.
Elke verandering brengt onzekerheden met zich mee. Het team Facilitair en Vastgoed ontstaat door een samenvoeging van units uit andere teams. Jij wordt als manager verwacht om er voor het hele team en voor elk individu te zijn om deze verandering zo goed mogelijk te begeleiden. Zichtbaarheid en persoonlijk contact spelen daarin een sleutelrol.
Je brengt rust en vertrouwen om het nieuwe team goed op weg te helpen in deze nieuwe samensteling.
Jouw talenten zijn verbindend en pragmatisch leidinggeven, je stuurt op resultaat, zorgt dat processen draaien en je weet mensen in hun kracht te zetten. Jij pakt zaken op, maakt ze concreet en zorgt dat alles op de rails komt. Dat doe je niet alleen met praten maar met doen.
Het team Facilitair en Vastgoed heeft verschillende (hoofd)taken
Hiervoor is wendbare en klantvriendelijke dienstverlening nodig met vak volwassen medewerkers die proactief en zelfstandig werken. Je zorgt zowel formatief en kwalitatief voor een optimale bezetting, coacht de medewerkers zodat zij zich steeds ontwikkelen in hun vakgebied en zorgt voor een evenwichtige werkdruk en werkverdeling. Je bouwt aan een team welke per 2026 in een nieuwe samenwerking gaat werken. Hier bouw jij aan mee en krijgt zaken op de rails. Met je pragmatische inslag en no-nonsence positieve houding neem jij de collega's mee in dit proces.
Daarnaast draag je zorg voor een stevige basis in het Vastgoed team welke een grote ontwikkelopgave heeft rondom huisvesting en -beheer van het gemeentelijk vastgoed van Stichtse Vecht.
Per 2026 zal de gemeente Stichtse Vecht een nieuwe organisatie inrichten. Het team Facilitair en Vastgoed maakt onderdeel uit van het domein Bedrijfsvoering welke uit in totaal 7 teams bestaat.
Binnen het team Facilitair en Vastgoed is er gekozen om Vastgoed (projectleiding, huuradministratie en juridisch advies), Facilitair, Servicedesk, de locatiemanagers opvang ontheemden en ons zwembad Kikkerfort samen te voegen.
Het team Facilitair en Vastgoed bestaat uit ruim 35 collega's welke niet alleen op ons gemeentekantoor werken in Maarssen maar ook op onze locatie Boom en Bosch en het Kikkerfort in Breukelen. Er zijn 2 coördinatoren werkzaam binnen het team, een bedrijfsleider bij het Kikkerfort en een coördinator van ons Bode team.
Gesprekken zijn op woensdag 14 januari tussen 12:30-15:00
Optie tot verlenging: Niets over bekend.
Hybride: Geen verdere informatie
Aantal professionals of FTE: 1
Overig algemeen: