Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Logo van Gemeente Stichtse Vecht
Logo van Gemeente Stichtse Vecht

Medewerker Technisch Vastgoedbeheer

Endelhovenlaan 1, 3601 GR Maarssen, Nederland

Sluit over 4 dagen

Begindatum:

15 dec 2025

Einddatum:

15 apr 2026

Uren per week:

24 - 28

Publicatiedatum:

24 nov 2025
Opdracht tarief Geen maximumOpdracht uren 24 - 28
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

De vastgoedportefeuille van gemeente Stichtse Vecht bestaat uit ruim 100 objecten en is heel divers samengesteld. Van monumentale panden tot nieuwgebouwde multifunctionele centra en alles wat er tussenin zit. We verzorgen het beheer en onderhoud van onze portefeuille met 9 collegas. Ieder met hun eigen expertise. Zo sta je er nooit alleen voor en is er altijd een collega om mee te sparren.

Wat ga je doen?

Jij borgt de technische kwaliteit van onze panden door:

  • Eerstelijnsstoringen dagelijks uit te zetten, de opvolging te monitoren en waar nodig zelf op te pakken.
  • Reparaties en onderhoudswerkzaamheden aan panden en installaties, die door gebruikers of collegas gemeld worden of die je zelf constateert, uit te zetten.
  • Administratieve registratie en verwerking van eerstelijnsstoringen.
  • Het uitzetten van opdrachten, het begeleiden van externe partijen en het controleren van opgeleverd werk.
  • De afstemming en communicatie tussen alle betrokkenen.

Eisen

  • MBO 3/4 werk- en denkniveau.
  • Een bouwkundige of technische opleiding.
  • Minimaal 2 jaar relevante werkervaring, bij voorkeur bij een gemeente.
  • Kennis van voorschriften en regelgeving en de vaardigheid deze in de praktijk toe te passen.
  • Goede schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheden.
  • Ervaring met Microsoft Word en Excel.
  • Rijbewijs B.
  • Het certificaat VCA Basis.

Wensen en competenties

Wensen

  • Bij voorkeur ervaring met Topdesk en met het werken in een vastgoedmanagementsysteem.
  • VCA VOL is een pre.

Competenties

  • Een dienstverlenende instelling.

Organisatie en team

De vastgoedportefeuille van gemeente Stichtse Vecht bestaat uit ruim 100 objecten en is heel divers samengesteld. Van monumentale panden tot nieuwgebouwde multifunctionele centra en alles wat er tussenin zit. We verzorgen het beheer en onderhoud van onze portefeuille met 9 collegas. Ieder met hun eigen expertise. Zo sta je er nooit alleen voor en is er altijd een collega om mee te sparren.

Bij Gemeente Stichtse Vecht geldt een Bring your own device.

Gespreksinformatie

Het betreft een functie voor 24-28 uur per week waarbij vanuit ons kantoor in Maarssen gewerkt wordt. Je bent in ieder geval beschikbaar op maandag en woensdag en bij voorkeur ook op donderdag en vrijdagochtend.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

Voor acute kwesties buiten kantoortijd is geen vaste piketdienst ingericht. Het team heeft echter een grote collegiale betrokkenheid en verantwoordelijkheidsgevoel. Daardoor is er doorgaans altijd wel iemand die de telefoon aanneemt wanneer dat echt nodig is.

CV's langer dan 5 pagina's worden niet in behandeling genomen.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via susan.peschier@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contactpagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Afwezig
Werkdagen: ma, di, wo, do, vr