Begindatum:
Z.S.M.Einddatum:
31 dec 2026Publicatiedatum:
11 okt 2025Binnen team Werk worden werkzaamheden uitgevoerd op het gebied van klantmanagement, werkgeversadvisering en jobcoaching. De klantmanagers werken samen met de jobcoaches en de werkgeversadviseurs. De klantmanager wordt administratief ondersteund door een procesondersteuner.
Als klantmanager ben je de spin in het web voor de Stadskanaalse uitkeringsgerechtigde in de begeleiding naar werk en/of het wegnemen van belemmeringen die de stap naar betaald werk in de weg staan. Je voert intakegesprekken, waarbij je op zoek gaat naar de motivatie van de klant en scherp in beeld krijgt wat de behoefte en vraag van de klant is om op een duurzame manier de weg te vinden naar onderwijs en/of arbeid.
Onze methodiek is erop gericht om de klant zelf de regie te laten nemen in dit re-integratietraject en wordt daarin ondersteund door middel van een trainingsprogramma. Je bewaakt de voortgang van het re-integratietraject en schakelt hierop met onze samenwerkingspartners. Om dit goed te kunnen doen vormt registreren en rapporteren van de voortgang die je met de uitkeringsgerechtigde boekt een onderdeel van je werk. Samen met de werkgeversadviseur verzorg je de matching op vacatures en werkervaringsplaatsen.
Je doelen zijn:
Het laten doorgroeien van je klanten (zowel doelgroep jongeren als volwassenen) op de participatieladder en indien mogelijk zorg je voor een duurzame uitstroom uit de participatiewet. Hierbij toon je ondernemingszin en weet je de juiste acties uit te zetten;
Het coachen van klant om aan concrete doelen te werken. Hierbij zoek je de juiste trajecten bij onze aanbieders;
Het actief volgen van de gestelde doelen van de klant en indien nodig hierover in gesprek gaan met klant en aanbieder.
Niet bekend
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 27 oktober 2025 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 23 oktober 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot donderdag 16 oktober 2025 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de gemeente Stadskanaal mag geen arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de gemeente Stadskanaal.
De Gemeente Stadskanaal maakt gebruik van een externe administratieve broker voor deze opdracht.
De externe administratieve broker brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier.
Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste.
Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M.
BYOD (bring your own device): nee (niet van toepassing).
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Maximaal 5 pagina's, opgesteld in het Nederlands
Minimaal 2 referenties
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in afstemming met kandidaat, mede afhankelijk van aantal werkuren per week.