Adviseur verkeer en mobiliteit

Stadserf 1, 3112 DZ Schiedam, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 16 Zuid-Holland

Begindatum:

21 mei 2024

Einddatum:

31 dec 2024

Uren per week:

16

Publicatiedatum:

2 mei 2024

Takenpakket:

  • het ontwikkelen, co-creëren,  uitwerken, evalueren van een verkeerscirculatieplan ten behoeve een duurzaam bereikbare (binnen-) stad;

  • het signaleren en interpreteren van (regionale) ontwikkelingen op het gebied van (duurzame) mobiliteit, wonen en bedrijven  en het anticiperen op mogelijke consequenties van deze ontwikkelingen voor de verkeerscirculatie;

  • het adviseren bij (complexe) projecten in de binnenstad op het gebied van duurzame mobiliteit, verkeer en vervoer;

Jouw profiel:

  • je hebt een afgeronde HBO (met bijvoorbeeld een hogere opleiding NHTV) of WO opleiding;

  • je hebt minimaal 5 jaar ervaring als adviseur op het gebied van (duurzame) mobiliteit;

  • je hebt ervaring met het adviseren op complexe mobiliteit- en verkeersprojecten;

  • je hebt aantoonbare ervaring met betrekking tot het geven van bestuurlijke adviezen;

  • je hebt aantoonbare ervaring met betrekking tot complexe mobiliteitsvraagstukken en parkeerproblematiek;

  • je hebt affiniteit met integrale ruimtelijke- en/of gebiedsopgaven, waar je een duidelijke strategische visie over hebt (smart mobility);

  • je bent een typische netwerker die de belangen van de gemeente in de (metropool)regio behartigt en samenwerkt met partners uit de samenleving en de interne organisatie;

  • je hebt ervaring met verschillende vormen van participatie;

  • je hebt uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden.

Eisen

  • Akkoord procedure en voorwaarden (oa all-in tariefstelling wat betreft reiskosten woon-werk).

  • Een afgeronde opleiding Verkeerskunde op minimaal HBO niveau

  • Het betreft tijdelijke invulling van een reguliere functie bij de gemeente. De opdracht leent zich daarom niet voor invulling op zzp-basis. Eventueel geïnteresseerde zzp'ers kunnen zich op detacheringsbasis ( = met loonuitbetaling) laten aanbieden door een bureau. Doorleenconstructies zijn nadrukkelijk niet toegestaan.

Wensen

  • In het cv is kort beschreven in welke mate en hoe uw bedrijf of uw kandidaat aan duurzaamheid doet

  • Minimaal 5 jaar relevante werkervaring, bij voorkeur binnen een gemeentelijke organisatie.

  • Affiniteit met mobiliteit gerelateerde vakgebieden als economie, duurzaamheid, wonen, welzijn, stedelijke ontwikkeling en inrichting van de openbare ruimte.

  • Het aangeboden tarief is maximaal €120,-

  • Competenties: Zie PDF.

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Hibo Abdi via hibo.abdi@kbenp.nl of via 06 433 634 42

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.