Begindatum:
1 dec 2025Einddatum:
30 nov 2026Publicatiedatum:
19 sept 2025De werkzaamheden als ervaren projectleider bestaan uit: Het realiseren van ruimtelijke projecten op het gebied van woningbouw, gebiedsontwikkeling en maatschappelijke voorzieningen, waarbij zowel publiek als private partijen betrokken zijn;
Daarbij heb je de volgende verantwoordelijkheden: Leiden van de projecten vanaf de initiatieffase tot en met de realisatie. Verantwoordelijk voor de planning, budgettering, risicobeheersing en kwaliteitsborging van de projecten. Coordineren van alle activiteiten binnen het projectteam en met de betrokken stakeholders. Zorgen voor goede communicatie en afstemming met alle betrokken partijen. Monitoren van de voortgang en rapporteren aan het management. Signaleren van kansen en bedreigingen en hierop anticiperen.
De gemeente heeft de mogelijkheid om de kandidaat na 1 jaar detachering kosteloos in dienst te nemen. Bij indiensttreding zijn de arbeidsvoorwaarden o.a: Een vast contract voor 32-36 uur per week Afhankelijk van opleiding en werkervaring is je salaris maximaal 7128,= bruto per maand bij een 36-urige werkweek (schaal 12 okt 2025, CAO Gemeenten) Wanneer het functioneren zeer goed of uitstekend is, is een arbeidsmarkttoelage conform de CAO bespreekbaar. Een Individueel Keuze Budget (IKB) van in totaal 18,65% (inclusief vakantiegeld en eindejaarsuitkering) die je naar eigen keuze kunt inzetten. Zo kun je dit budget maandelijks laten uitbetalen of inzetten voor bijv extra verlof, aanschaf fiets, afbetalen studieschuld. Pensioenopbouw bij ABP, waarvan de gemeente 70% betaald Reiskostenvergoeding voor auto, fiets en bij thuiswerken een thuiswerkvergoeding De volledige CAO is te lezen via: Cao Gemeenten 2025-2027 - Cao Gemeenten
De interviews staan gepland in week 42.
Toelichting op rooster een minimum van 32 uur per week is bespreekbaar.
Dienstencategorie Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing