Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Logo van Gemeente Den Bosch
Logo van Gemeente Den Bosch

Financieel adviseur

Wolvenhoek 1, 5211 HH 's-Hertogenbosch, Nederland

Sluit over 22 dagen

Begindatum:

2 feb 2026

Einddatum:

31 aug 2026

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

19 dec 2025
Opdracht tarief 100Opdracht uren 24

Omschrijving

De afdeling Financieel Management & Informatiesturing zoekt tijdelijk een financieel adviseur ter ondersteuning van de afdeling. Je bent de Financieel Adviseur van een afdeling en vervult een brede financiële adviesrol als sparringpartner van de manager. Je stelt financiële producten (mee) op voor de planning- en control cyclus voor de betreffende afdeling. Denk hierbij aan het de begroting, de jaarrekening en tussentijdse rapportages.

Daarnaast voer je werkzaamheden uit op gebied van de begroting- en financiële administratie en personeelskostenramingen.

Eisen

  • Minimaal een afgeronde HBO opleiding op het gebied van financiën, bedrijfseconomie en/of controlling. Dit moet blijken uit het CV.
  • Minimaal 2 jaar werkervaring als financieel adviseur. Dit moet blijken uit het CV.

Wensen en competenties

Wensen

  • Kennis van het financieel systeem Unit4.
  • Kennis van het BBV (Besluit begroting en verantwoording provincies en gemeenten).
  • Ervaring als financieel adviseur bij een gemeente.

Competenties

  • Cijfermatig inzicht.
  • Goed analytisch vermogen.
  • Makkelijk de verbinding leggen met andere medewerkers.
  • Kennis op het gebied van begroten en verantwoorden.

Organisatie en team

De afdeling Financieel Management & Informatiesturing zoekt tijdelijk een financieel adviseur ter ondersteuning van de afdeling.

Gespreksinformatie

De gesprekken zullen plaatsvinden op vrijdag 16 januari 2026.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

Optie tot verlenging: Bij verlenging van de opdracht is GEEN verhoging van het tarief mogelijk met de volgende kanttekeningen: • In het geval u een CAO toepast dan mag verhoging van het tarief plaatsvinden naar aanleiding van een wijziging van de CAO lonen. • Indien geen CAO wordt gevolgd, dan mag jaarlijkse tariefverhoging plaatsvinden op basis van het CPI indexcijfer.

Hybride: Werkdagen en tijden in overleg.

Aantal professionals of FTE: 1 professional

Overig algemeen:

Dienstencategorie

Andere diensten

CPV code

79000000-4 - Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging

Gevraagde documenten

Aanleveren na gunning

  • Actuele Uniform Europees Aanbestedingsdocument
  • VOG

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via nina.dejong@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contactpagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Bereikbaar van 9:00 tot 17:00
Werkdagen: ma, di, wo, do, vr