Secretaresse

Kloosterstraat 2-8, 4701 KK Roosendaal, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 32 Noord-Brabant

Begindatum:

12 aug 2024

Einddatum:

30 nov 2024

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

18 jul 2024

Type inzet
In verband met de wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) kan, vanwege de aard van de opdracht, deze opdracht niet ingevuld worden door een ZZP’er.

Omschrijving van de opdracht
De gemeente Roosendaal is tijdelijk op zoek naar een

Secretaresse 32 uur per week
“Een klantgerichte secretaresse met het vermogen om op het juiste moment onzichtbaar te zijn!”

Jouw tijdelijke baan
Als secretaresse ben je samen met je collega's verantwoordelijk voor het secretariaat van de burgemeester, wethouders en directieleden van de gemeente Roosendaal. Je werkzaamheden bestaand grofweg uit twee taakvelden t.w.

  • Het ondersteunen van burgemeester, wethouder of directielid. Je beheert en bewaakt agenda's en bent verantwoordelijk voor het coördineren van inkomende en uitgaande post. Ook plan je vergaderingen en bereidt deze administratief voor wanneer het nodig is. Daarnaast pak je inkomende telefoongesprekken op en handelt deze vakkundig af. Jij zorgt er voor dat de mensen waarvoor je werkt in hun kracht staan en weet perfect in te spelen op wat ze nodig hebben.

  • Het ondersteunen van portefeuillehouder overleggen van burgemeester of wethouders. Je draagt zorg voor de ondersteuning van het wekelijkse portefeuillehoudersoverleg van de bestuurder. Tijdens dit overleg bespreekt de bestuurder onderwerpen uit zijn / haar portefeuille met de vakambtenaren. Jij ondersteunt bij het opstellen van de agenda voor dit overleg en bereidt het overleg voor. Tijdens het overleg zelf maak jij de notulen. Tot slot bewaak je de afspraken die in het overleg zijn gemaakt.

Vanzelfsprekend zorg je er samen met je collega’s voor dat de achtervang continue geregeld is op alle taakvelden.

Jouw kracht
Je bent een taakvolwassen secretaresse. Klant- en servicegericht werken is je tweede natuur. Daarbij wacht je niet af totdat de vraag gesteld wordt, maar ben je de vraag vaak al voor. Ook al ken je de inhoud niet altijd, je doorziet processen en procedures supersnel. Je werkt zeer nauwkeurig in het vastleggen van gegevens. Je werkt graag samen met anderen en anderen werken graag samen met jou. Je bent flexibel en bereid om collega’s te vervangen wanneer dit nodig is. Jou maken ze niet gek, want je bent een kei in het stellen van prioriteiten en het plannen van je werk. Problemen zie je als een uitdaging en je houdt ervan om deze op te lossen. Het digitale werken kent voor jou weinig geheimen, want je kunt met verschillende systemen en officeprogramma’s probleemloos uit de voeten. Je hebt een echte hands-on mentaliteit. Communicatief ben je sterk, notuleren vind je leuk en anderen zeggen dat je er goed in bent. Je bent in staat om integer met vertrouwelijke informatie om te gaan.

Je beschikt over een afgeronde Mbo-opleiding, bijvoorbeeld een secretariële opleiding. Wanneer je al ervaring hebt als bestuurs- of directiesecretaresse in een politiek georiënteerde organisatie, gaat dat je zeker helpen in deze functie

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.