thumbnail
thumbnail

Financieel adviseur

Kloosterstraat 2-8, 4701 KK Roosendaal, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum
32 Noord-Brabant

Begindatum:

1 dec 2023

Einddatum:

29 feb 2024

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

17 nov 2023

Roosendaal
Wij zijn geen gemeente, wij zijn Roosendaal. Benieuwd wat we daarmee bedoelen? Dat leggen we je graag uit in deze video.
Wij hanteren een autonomere werkwijze. Dat houdt in dat we in kleine groepen werken van acht tot twaalf medewerkers zonder teamleiders. Wij geloven in de kracht van onze medewerkers. Samen ben je verantwoordelijk voor het groepsresultaat en verdeel je werkzaamheden. Zo zijn we wendbaar, ontstaat er ruimte voor mooie initiatieven en is het werkplezier hoog dankzij de vrijheid in je werkzaamheden. Resultaatgericht, samen en de ander centraal zijn hierbij onze drie kernwaarden.

Roosendaal is de stad van de menselijke maat met talloze kleurrijke verenigingen, inwoners en ondernemers. Groot genoeg voor interessante vraagstukken. Klein genoeg voor korte lijnen met belangrijke stakeholders. Met een ideale ligging: vanuit Rotterdam, Breda of Antwerpen ben je in ruim 30 minuten in Roosendaal.

Omschrijving van de opdracht
De gemeente Roosendaal is op zoek naar een

Financieel Adviseur voor 32 uur per week

Jouw nieuwe baan
Als Financieel Adviseur zit je regelmatig aan tafel met je opdrachtgevers. Samen met hen kijk je hoe we onze financiële middelen optimaal kunnen inzetten voor het bereiken van aansprekende resultaten in onze stad en dorpen. Daarnaast breng je als Financieel Adviseur financiële kansen en risico's in beeld en stel je beheersmaatregelen voor die je coördineert, begeleidt en bewaakt in de uitvoering. Je neemt deel aan multidisciplinaire projecten en legt daarbij de verbinding tussen het beleid en de financiële kansen en bedreigingen. Ook lever je een inhoudelijke bijdrage aan de planning & controlcyclus (begroting, jaarrekening, bestuursrapportages, kadernota en managementrapportage). Je maakt onderdeel uit van de groep Financiën & Subsidies. De groep Financiën & Subsidies bestaat uit vijftien betrokken medewerkers. Samen verzorgen zij de financiële advisering en ondersteuning richting het bestuur en de organisatie. Samen met je collega’s neem je het voortouw in de verdere (door)ontwikkeling van de groep en de financiële advisering en ondersteuning van de organisatie. Ook draag je bij de aan de (door) ontwikkeling van de financiële functie binnen de gemeente Roosendaal. De aandachtsgebieden waarbinnen je gaat werken zijn bedrijfsvoering en dienstverlening, veiligheid, economie & cultuur en de regionale belastingsamenwerking.

Jouw kracht
In een speelveld met soms tegengestelde belangen laat je je niet uit het veld slaan. Je levert op creatieve en dynamische wijze een bijdrage aan het bereiken van de prioriteiten van de gemeente. Verbaal ben je sterk, to-the-point, zonder om de zaken heen te draaien. Je bent een denker en een doener en een extraverte persoonlijkheid die graag met mensen samenwerkt en netwerkt. Je weet hoe de hazen binnen een politieke organisatie lopen en houdt hier rekening mee. Je wekt vertrouwen bij je gesprekspartners, of dat nou een bestuurder of een inhoudelijke collega is. Als het een keer niet helemaal loopt zoals je had gedacht, dan leiden je humeur en je humor daar niet onder. Je hebt een HBO werk- en denkniveau, kennis van het BBV en werkervaring op financieel gebied. Wanneer je bekend bent met het BBV en de gemeentelijke planning- en controlcyclus, gaat dat je zeker helpen in deze functie.

Eisen

  • Is kandidaat in staat op de in de aanvraag genoemde startdatum te starten met de opdracht

  • Competenties: Zie PDF.

  • De kandidaat heeft minimaal 3-4 jaar relevante werkervaring (blijkt uit CV)

  • Kandidaat heeft specifiek vakkennis van BBV (blijkt uit cv)

  • De kandidaat heeft relevante werkervaring op het gevraagde werkterrein binnen een gemeente/overheid (blijkt uit cv)

  • De kandidaat heeft specifieke vakkennis van de P&C cyclus bij een gemeente (blijkt uit de CV)

Wensen

  • Kandidaat heeft een aantoonbaar HBO werk- en denkniveau (blijkt uit CV)

  • In verband met de Wet deregulering beoordeling arbeidsrelaties. Is de kandidaat die u presenteert bij uw bureau in dienst (modelovereenkomst) of, indien u zelf als ZZP-er inschrijft, bent u eventueel bereid deze opdracht via ZZP contractmanagement in te vullen ?

  • Het tarief is maximaal € 100 , dit is all-in (incl. reis, parkeer, en verblijfskosten). Wij gaan ervan uit dat de kandidaat zelf over devices beschikt (laptop en smartphone) of deze verstrekt krijgt vanuit de leverancier.

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Leya Schoonderwoerd via leya.schoonderwoerd@kbenp.nl of via 06 436 079 99.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Britt Emmen via 06 39 84 53 67 / britt.emmen@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Britt Emmen
Britt Emmen
Opdracht Adviseur

Ben jij de Financieel adviseur die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.