Logo van Gemeente Rijssen-Holten
Logo van Gemeente Rijssen-Holten

Teammanager accommodaties

Gemeente Rijssen-Holten

Schild 1, 7461 DD Rijssen, Nederland

Sluit over 5 dagen

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

17 nov 2025
Opdracht tarief 120Opdracht uren 36
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Dit ga je doen als Teammanager

Je bent verantwoordelijk voor de facilitaire accommodaties van gemeente Rijssen-Holten: de zwembaden, de sporthallen en het gemeentehuis. Als Teammanager stuur je jouw team van ongeveer 30 medewerkers aan op het proces en op basis van resultaten. Daarbij heb je gevoel voor de balans tussen vrijheid en verantwoordelijkheid. Je bent verantwoordelijk voor het personele deel van jouw team en aanspreekpunt voor de realisatie van doelen en beleid. Je bent als leidinggevende verantwoordelijk voor alle HRM binnen jouw team. Je bent een klankbord voor medewerkers en coacht hen om zelf tot oplossingen te komen. Je hebt oog voor de samenstelling en ontwikkeling van het gehele team. Het team is operationeel van aard en is aanwezig op verschillende accommodaties: de zwembaden, de sporthallen en het gemeentehuis. De werkzaamheden binnen het team hebben een directe impact op dienstverlening, gastheerschap en samenwerking.

Jouw belangrijkste taken:
  • Professionaliteit en zelfstandigheid van medewerkers stimuleren en werken aan teamontwikkeling.
  • Zorgen voor onderlinge samenwerking en afstemming binnen het team en tussen teams.
  • Continue verbetering van kwaliteit, kwantiteit en snelheid van het productieproces stimuleren.
  • De directie adviseren over vraagstukken van het team.
  • Interne en externe ontwikkelingen implementeren en vertalen binnen het team.
  • Mensgericht leidinggeven: aandacht hebben voor medewerkers en weten te motiveren en inspireren.

De inhuuropdracht

Voor deze specifieke inhuurperiode zoeken wij een interimmer voor de rol van Teammanager accommodaties met ruime ervaring in processen en bedrijfsvoering, die tijdelijk meedraait in het team en een onafhankelijk advies oplevert over de verdere ontwikkeling van het werk en de organisatie. Je hebt hierbij de volgende opdracht:
1. Continuiteit borgen
Uitvoeren van de reguliere werkzaamheden van de Teammanager.
2. Inzicht in manier van samenwerken en veranderen
In beeld brengen hoe binnen het team wordt samengewerkt, hoe werkprocessen nu zijn ingericht en hoe deze beter kunnen. Beschrijven hoe veranderingen momenteel worden ervaren en opgepakt, inclusief aandacht voor zorgen, wensen en mogelijkheden.
3. Advies voor optimale en efficiente bedrijfsvoering
Vanuit bedrijfsvoering expertise de processen, rollen en samenwerking analyseren. Opleveren van een uitgebreid advies met voorstellen om de bedrijfsvoering zo efficient en toekomstbestendig mogelijk te organiseren.

Gewenste resultaat:Een uitgebreid adviesrapport met:
  • Analyse van de huidige manier van werken, samenwerking en bedrijfsvoering.
  • Beschrijving van aandachtspunten en kansen voor verbetering.
  • Praktische en onderbouwde aanbevelingen voor een duurzame, efficiente inrichting van de bedrijfsvoering.

Eisen

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag.
  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau.
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 15 jaar als teamleider binnen een overheidsorganisatie.
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als Teamleider/manager binnen het Fysiek Domein.
  • Aantoonbare werkervaring met het opleveren van adviesrapport.

Wensen en competenties

Wensen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als teamleider Fysiek Domein binnen een gemeente.
  • Aantoonbare werkervaring met het in kaart brengen van processen op het gebied van samenwerking.
  • Aantoonbare werkervaring met het schrijven van aanbevelingen / een adviesrapport op het gebied van bedrijfsvoering.

Competenties

  • Motiveren
  • Resultaatgericht werken
  • Overtuigen
  • Besluitvaardigheid
  • Kritisch
  • Analyserend vermogen
  • Plannen en organiseren

Organisatie en team

Werken bij Gemeente Rijssen-Holten

Met ruim 400 medewerkers werken wij elke dag aan de ontwikkeling van de gemeente Rijssen-Holten. En net als al die collegas word ook jij in onze organisatie direct vanaf je eerste werkdag aangemoedigd om je verder te ontwikkelen. Jouw (innovatieve) ideeen zijn altijd welkom - waar ze ook over gaan. Wij zijn namelijk een ondernemende gemeente die voorop durft te lopen en die een eigen koers vaart. En wij stimuleren jou om in jouw loopbaan hetzelfde te doen.
Het team is operationeel van aard en is aanwezig op verschillende accommodaties: de zwembaden, de sporthallen en het gemeentehuis. De werkzaamheden binnen het team hebben een directe impact op dienstverlening, gastheerschap en samenwerking.

Gespreksinformatie

Planning

De gesprekken bij de opdrachtgever worden gepland in overleg. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel als mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1

Overige informatie

Gemeente Rijssen-Holten heeft er voor gekozen om een externe administratieve broker in te zetten. Na gunning verzorgt een externe administratieve broker de contractafhandeling, urenregistratie en facturatie. Dit betekent dat u een overeenkomst afsluit met de externe administratieve broker. U zal in casu factureren aan de externe administratieve broker. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding. Door in te schrijven gaat u ermee akkoord middels deze constructie de opdracht uit te voeren. Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste. Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M. BYOD (bring your own device): niet van toepassing. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 25% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer. Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die niet is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 55% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.

Functieschaal

Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee externe administratieve broker

De externe administratieve broker brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier.

CV-eisen

Maximaal 2 paginas, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen

De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Maandag tot en met vrijdag.

Meer informatie

Inhoudelijke vragen kunt u indienen via de hiervoor bestemde kanalen. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen via de hiervoor bestemde kanalen.
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via susan.peschier@kbenp.nl of met Ernst Schoneveld via ernst.schoneveld@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contactpagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Bereikbaar van 9:00 tot 17:00
Werkdagen: ma, di, wo, do, vr
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur
Bereikbaar van 9:00 tot 17:00
Werkdagen: ma, di, do, vr