Logo van Gemeente Ridderkerk
Logo van Gemeente Ridderkerk

Administratie Medewerker

Koningsplein 1, 2981 EA Ridderkerk, Nederland

Sluit over 2 dagen

Begindatum:

10 nov 2025

Einddatum:

11 mei 2026

Uren per week:

28

Publicatiedatum:

5 nov 2025
Opdracht tarief Geen maximumOpdracht uren 28
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Opdrachtomschrijving

Voor de Gemeente Ridderkerk zijn wij op zoek naar een Administratie Medewerker voor het Hulpteam Toeslagenaffaire. Breng jij ze samen verder? Dan zijn zij op zoek naar jou. Zij willen samen de doorontwikkeling van de hulp aan toeslagenouders binnen de gemeenten Barendrecht, Albrandswaard en Ridderkerk vormgeven. De Gemeente Ridderkerk is op zoek naar een administratief medewerker die het hulpteam toeslagenaffaire ondersteunt en samen met de teamleider en beleidsadviseur zorg draagt voor het op orde brengen en houden van alle administratieve processen.

Werkzaamheden

  • Als administratief ondersteunend medewerker ben je verantwoordelijk voor de administratieve processen van de brede ondersteuning, maar ook voor de ondersteuning van de teamleider en de beleidsadviseur van het Hulpteam.
  • Je bent verantwoordelijk voor de telefoondienst en daarmee ben je het eerste aanspreekpunt voor mensen die vragen hebben voor het hulpteam Toeslagenaffaire.
  • Daarnaast beheer je de algemene mailboxen van de drie gemeenten en verstuur je de uitgaande beschikkingen.
  • Je maakt de agenda's voor overleggen, notuleert deze, en stuurt na afloop de notulen en actielijsten rond.
  • Ook houd je bij of acties zijn uitgevoerd zodat afspraken goed worden opgevolgd.
  • Daarnaast voer je gesprekken met nieuwe aanmeldingen van gedupeerden om te inventariseren of er sprake is van spoed.
  • Je houdt nieuwe aanmeldingen bij en bewaakt de wachtlijst.
  • Verder zorg je voor het op orde brengen (en houden) van de digitale archieven en ondersteun je het team in het op orde brengen van de dossiers.

Resultaten

Met jouw inzet verbeteren wij onze dienstverlening en daarmee ook de ondersteuning aan de gedupeerden van de Toeslagenaffaire.

Eisen

  • Aantoonbare ervaring met het op orde brengen van administratieve processen.

Wensen en competenties

Wensen

Niet bekend

Competenties

  • Energiek
  • Gedreven
  • Nauwkeurig
  • Detailgericht
  • Proactief
  • Verbindend
  • Goed kunnen samenwerken
  • Houdt van collegialiteit
  • Zelfstandig kunnen werken
  • Houdt van structuur en heldere processen
  • Signalerend
  • Durft feedback te geven wanneer nodig
  • Bezitten over goede zelfreflectie
  • Kunnen relativeren
  • Houdt van werken in teamverband

Organisatie en team

Voor de Gemeente Ridderkerk zijn wij op zoek naar een Administratie Medewerker voor het Hulpteam Toeslagenaffaire.

Het hulpteam toeslagenaffaire is een gedreven team met betrokken medewerkers. Wij zijn werkzaam voor de gemeenten Barendrecht, Albrandswaard en Ridderkerk. De Gemeente zoekt iemand die graag werkt in een warm en hecht team.

Gespreksinformatie

Niet bekend

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1
Niet bekend
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via susan.peschier@kbenp.nl of met Nina de Jong via nina.dejong@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contactpagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Bereikbaar van 9:00 tot 17:00
Werkdagen: ma, di, wo, do, vr
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Bereikbaar van 9:00 tot 17:00
Werkdagen: ma, di, wo, do, vr