Begindatum:
Z.S.M.Einddatum:
-Publicatiedatum:
23 okt 2025De Beheerder Groen werkt direct samen met de groen-collegas binnen het domein Fysieke Leefomgeving, bestaande uit beleidsmedewerkers, assetbeheerders, ecoloog en de toezichthouders. Een belangrijk onderdeel van jouw functie is het adviseren bij groenprojecten en het realiseren van een nieuw groenbeheerplan. Tevens zullen op korte termijn meerdere onderhoudsbestekken opnieuw aanbesteed worden, hier heb je een belangrijke rol in. Aan het beheerplan groen wordt momenteel gewerkt, dit plan wordt in juni voorgelegd aan de gemeenteraad, naast de bijdrage aan de totstandkoming van het beheerplan zal je als opdrachtgever verdere uitvoering geven aan de projecten die hieruit voortkomen en stel je de planningen op voor het onderhoud en de inspectiecyclus. Samen met collegas van andere disciplines, zoals water/riool en wegen, bekijk je waar een integrale onderhoudsbehoefte is en welke prestaties je voor het groen mee wil geven bij de projectvorming. Je bent samen met de andere assetmanager het aanspreekpunt voor directe collegas binnen het groenteam en de afdeling IBOR, de collegas van de Servicebedrijf (zij voeren dagelijks onderhoudswerkzaamheden uit in de buitendienst), aannemers, bewoners, winkeliers en als dat nodig is ook onze bestuurders.
De gemeente Pijnacker-Nootdorp heeft de komende jaren flinke uitdagingen voor het optimaliseren van de openbare ruimte in de woon- en leefgebieden. Hieraan werken verschillende teams en enthousiaste collegas die deze ambities aanpakken. De ambtelijke organisatie bestaat uit circa 400 medewerkers. Begin 2025 is de organisatie overgegaan naar een domein indeling. De organisatiecultuur kenmerkt zich door een informeel karakter, zelfstandigheid, korte lijnen, vertrouwen en veel ruimte voor eigen inbreng.
Het team Beheer Openbare Ruimte (BOR) binnen het domein Fysieke Leefomgeving (FLO), is verantwoordelijk voor het (groen)beheer van de openbare ruimte waarbij naast alle groen-cultuurtechnische zaken, alle aspecten zoals verhardingen, afwatering, riolering, verlichting, parkeren en spelen worden meegenomen. Het team bestaat uit 20 medewerkers (o.a. assetbeheerders, projectleiders en ondersteuners).
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op vrijdag 7 november 2025 tussen 13.00 en 16.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 5 november 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
De gemeente zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Vragen kunnen ingediend worden tot maandag 27 oktober 2025, 09:00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden uiterlijk op woensdag 29 oktober 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen via het inhuurplatform. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen via de desbetreffende administratieve broker. De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot donderdag 30 oktober 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.
Maximaal 5 paginas, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.