Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Klantmanager Werk

Hoofdstraat 82, 9244 CR Beetsterzwaag, Nederland

Sluit over 10 dagen
€ 75,00 24 Friesland

Begindatum:

24 nov 2025

Einddatum:

8 mei 2026

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

14 okt 2025

Omschrijving

Opdracht omschrijving

Ben jij iemand die houdt van aanpakken en mensen helpt om stappen vooruit te zetten? Als klantmanager Werk ben jij de persoon die met een energieke, proactieve houding inwoners begeleidt naar een nieuwe uitdaging op de arbeidsmarkt. Jij weet klanten te motiveren om het beste uit zichzelf te halen en je inspireert je collega's om hetzelfde te doen. Jij neemt de leiding over het hele re-integratieproces: van het opstellen van een plan op maat tot het zorgen dat alles administratief goed is geregeld. Je werkt nauw samen met je team, waarbij jullie samen toewerken naar concrete, meetbare resultaten. Je werkt intern samen voor onder meer advies en ondersteuning, zorg, (schuld)hulpverlening en begeleiding en extern met partners zoals re-integratiebureaus.

Verantwoordelijkheden

Elke klant heeft een ander verhaal en jij kiest precies de juiste aanpak om hen verder te helpen of dat nu betekent dat ze hun plek in de maatschappij weer vinden of de stap naar een betaalde baan zetten. Je houdt vinger aan de pols en blijft scherp op de voortgang van je klanten, waarbij jij ervoor zorgt dat ze blijven groeien en ontwikkelen. Voor jou is het activeren en motiveren van klanten niet alleen een taak, maar een toffe uitdaging waarin jij het verschil kunt maken. Met jouw frisse blik speel je in op de steeds veranderende arbeidsmarkt en verbind je klanten die een steuntje in de rug nodig hebben aan potentiele werkgevers. Je bent niet alleen de verbindende schakel voor je klanten, maar ook een sterke vertegenwoordiger van de organisatie, zowel binnen als buiten de deur. Jouw enthousiasme en drive brengen energie in het team en zorgen voor een fijne, positieve werksfeer!

Eisen

Niet bekend

Wensen en competenties

Competenties

  • Energieke, proactieve houding
  • Weet klanten te motiveren om het beste uit zichzelf te halen
  • Inspireert collega's om hetzelfde te doen
  • Neemt de leiding over het hele re-integratieproces
  • Kiest de juiste aanpak om klanten verder te helpen
  • Houdt vinger aan de pols en blijft scherp op de voortgang van klanten
  • Zorgt ervoor dat klanten blijven groeien en ontwikkelen
  • Activeert en motiveert klanten
  • Speelt met een frisse blik in op de steeds veranderende arbeidsmarkt
  • Verbindt klanten die een steuntje in de rug nodig hebben aan potentiële werkgevers
  • Sterke vertegenwoordiger van de organisatie, zowel binnen als buiten de deur
  • Brengt enthousiasme en drive in het team en zorgt voor een fijne, positieve werksfeer

Organisatie en team

Je werkt nauw samen met je team, waarbij jullie samen toewerken naar concrete, meetbare resultaten. Je werkt intern samen voor onder meer advies en ondersteuning, zorg, (schuld)hulpverlening en begeleiding en extern met partners zoals re-integratiebureaus.

Jouw enthousiasme en drive brengen energie in het team en zorgen voor een fijne, positieve werksfeer!

Gespreksinformatie

Niet bekend

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:
Niet bekend
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur