Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Financieel administratief medewerker

Gauke Boelensstraat 2, 9203 RM Drachten, Nederland

Sluit over 9 dagen
€ 65,00 32 - 36 Friesland

Begindatum:

1 nov 2025

Einddatum:

30 apr 2026

Uren per week:

32 - 36

Publicatiedatum:

13 okt 2025

Omschrijving

Opdracht omschrijving

Gemeente Smallingerland is voor het team Sociaal Ondersteunend tijdelijk op zoek naar een ervaren Financieel administratief medewerker. Het team bestaat uit circa 45 collegas en ondersteunt de dienstverlenende teams en Carins met de financiele administratie, clientenadministratie, sociaal juridische dienstverlening en doorontwikkeling van de bedrijfsvoering. Jouw inzet draagt direct bij aan een betrouwbare uitvoering van de financiele administratie binnen het sociaal domein (Participatiewet, Jeugdwet, Wmo en SMI Kinderopvang).

Werkzaamheden / Verantwoordelijkheden

  • Controleren, verwerken en archiveren van facturen en betaalruns binnen de Jeugdwet, Wmo, SMI Kinderopvang en Participatiewet.
  • Beheren van debiteuren en onderhouden van contacten met zorgaanbieders.
  • Uitvoeren van journaalposten, specificeren van tussenrekeningen en doorbelasten van zorgkosten aan derden.
  • Aanleveren en controleren van betaalruns richting team Financien.
  • Verwerken van productieverantwoordingen en creditrapportages (Cognos) en zorgen voor correcte communicatie met betrokken partijen.
  • Samenwerken met Carins en clientenadministratie bij vragen over indicaties en betalingen.

Eisen

Niet bekend

Wensen en competenties

Niet bekend

Organisatie en team

Gemeente Smallingerland is voor het team Sociaal Ondersteunend tijdelijk op zoek naar een ervaren Financieel administratief medewerker. Het team bestaat uit circa 45 collegas en ondersteunt de dienstverlenende teams en Carins met de financiele administratie, clientenadministratie, sociaal juridische dienstverlening en doorontwikkeling van de bedrijfsvoering.

Gespreksinformatie

Niet bekend

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:
Niet bekend
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl of met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur