Bekijk de opdracht ook op opdrachtinformatiemanagement.nl voor aanvullende ondersteuning binnen het vakgebied Informatiemanagement.

Medewerker Financiele Administratie

Gemeente Mook en Middelaar

Raadhuisplein 6, 6585 AP Mook, Nederland

Sluit over 5 dagen
Geen maximum 16 Limburg

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

15 nov 2025

Uren per week:

16

Publicatiedatum:

11 sept 2025

Omschrijving

De gemeente Mook en Middelaar zoekt een ervaren en zelfstandige medewerker financiële administratie vanwege tijdelijk vervangen van een collega.

De opdracht omvat:

  • Opvoeren/beheren crediteuren

  • Registreren/boeken facturen

  • Inkomend telefoonverkeer en mail crediteuren afhandelen

  • Eindcontrole facturen

  • Betaalbatches facturen verzorgen

Wat wij bieden:

  • Een leuke afwisselende functie, waarin veel zelfstandigheid van je wordt verwacht;

  • Flexibel werken (deels op locatie, deels vanuit huis);

  • Een betrokken en informele werkomgeving waarin jouw expertise echt verschil maakt.

Eisen

  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker financiele administratie binnen het publieke domein;
  • Aantoonbare werkervaring op het gebied van crediteuren;
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met Key2Financien (Benoem duidelijk in het cv waar deze is opgedaan).

Wensen en competenties

Wensen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker financiële administratie binnen het publieke domein (35 punten);

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van crediteuren (30 punten);

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met Key2Financien (Benoem duidelijk in het cv waar deze is opgedaan) (35 punten).

Competenties

  • Nauwkeurig;

  • Resultaatgericht;

  • Flexibel;

  • Communiceren;

  • Planmatig werken.

Organisatie en team

Gemeente Mook en Middelaar

De gemeente Mook en Middelaar is een kleine en dynamische gemeente waar hard gewerkt wordt aan een gezamenlijk doel: een prettige woonomgeving voor de inwoners van deze mooie gemeente (met ongeveer 8.000 inwoners).

Onze organisatie wordt gekenmerkt door een informele en open sfeer waar resultaatgericht wordt gewerkt. Trots, open, verantwoordelijk en collectief zijn onze kernwaarden. Bovendien brengt de bijzondere ligging van onze gemeente, in het noordelijkste puntje van Limburg op de grens met Gelderland, een dubbele orientatie met zich mee, wat voor een ieder van ons een extra uitdaging vormt

Gespreksinformatie

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 18 september 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 17 september 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1
Hybride werken: Ja

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7-8. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee
De externe partij brengt voor deze opdracht € 1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.
Is hybride werken mogelijk: Ja.

Overige informatie

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl of met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur