Begindatum:
Z.S.M.Einddatum:
1 mei 2026Publicatiedatum:
30 sept 2025Opdracht:
Advisering aan de teamcoördinatoren binnen het domein Sociaal Domein (WMO en Jeugd) op een zo breed mogelijk vlak.
Ondersteunen en adviseren bij het opstellen van college- en raadsvoorstellen.
Leveren van een bijdrage bij het opstellen van P&C-producten zoals de jaarrekening, begroting en de tussentijdse rapportages.
Aantoonbare werkervaring als financieel adviseur bij de overheid met de Jeugdwet en de Wmo;
Aantoonbaar afgeronde Hbo bachelor opleiding op bedrijfseconomische gebied;
Bring your own device is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.
Minimaal 5 jaar relevante werkervaring in een vergelijkbare financiële functie, bij voorkeur bij een gemeente (50 punten);
Aantoonbare kennis van Key2finance (benoem dit duidelijk in het cv) (10 punten);
Aantoonbare ervaring met het werken met de sociale (keten-)partners van de gemeente. (40 punten).
Stevige adviseur met een goed gevoel voor bestuurlijke verhoudingen.
Gemeente Montfoort is een meer dan mooie gemeente in het Groene Hart van ons land. In totaal telt de gemeente zo’n 14.000 inwoners, die in en rondom de stad Montfoort en het dorp Linschoten wonen.
Gemeente Montfoort is ‘gewoon bijzonder en bijzonder gewoon’. We redeneren vanuit dienstverlening aan inwoners. We zetten in op samenwerking en zorgen dat uitvoering van werkzaamheden door derden goed gebeurt. De tijd dat werken bij een gemeente synoniem stond voor suf en saai is voorgoed voorbij. Jouw toekomstige collega’s zijn mensen met een visie. In onze organisatie ligt de verantwoordelijkheid bij de medewerkers en werken we op basis van drie kernwaarden: deskundig, betrokken en loyaal.
De algehele leiding van de organisatie is in handen van de directie. De directie bestaat uit de gemeentesecretaris/ algemeen directeur en een adjunct directeur. De dagelijkse leiding van de medewerkers in de diverse teams is in handen van teamcoördinatoren.
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 13 oktober 2025, van 12.00 tot 16.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 10 oktober 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Fee
De externe partij brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Overige informatie
Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste.
Gemeente Montfoort faciliteert geen ‘mobile devices’ zoals laptop en telefoon.
Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.