Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Teammanager Vastgoed, Accommodaties en Facilitair,

Markt 145, 5401 EJ Uden, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
120 32 Noord-Brabant

Begindatum:

1 sept 2022

Einddatum:

1 jan 2023

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

9 jul 2022

Dit zijn wij

Even voorstellen. Wij zijn Maashorst. Een splinternieuwe gemeente met zes bruisende kernen, omgeven door natuur zoals je die nergens anders tegenkomt. Bij ons vind je het beste van twee werelden: alle voorzieningen in de buurt en toch ruimtelijk en omringd door groen wonen en werken. Dat we nieuw zijn, betekent dat we nog volop uitvinden wie we zijn en welke weg we gaan bewandelen. Spannend? Ja, soms wel. Maar het biedt ook ontzettend veel kansen.

Opdrachtomschrijving

  • Fungeren als integraal verantwoordelijke voor het functioneren van het team, dat wil zeggen zowel voor het inhoudelijke teamresultaat als voor de bedrijfsmatige taken. Coachen van, begeleiden van, ontwikkelen van en sparren met collega's.
  • Geven van uitvoering aan de strategie van de gemeente. Adviseren over team overstijgende vraagstukken en bijdragen aan integrale oplossingen.
  • Optreden als ambtelijk opdrachtgever voor projecten binnen het team en fungeren als filter richting het bestuur als het gaat om prioritering van tijd en capaciteit.        

Kandidaatomschrijving

Jij vervangt tijdelijk onze teammanager Vastgoed, Accommodaties en Facilitair. Je hebt kennis van (maatschappelijk) vastgoed en strategisch vastgoedmanagement, portfolio- en projectmanagement, facilitair management en ook gastvrijheid zit in je genen.

Jij bent de verbindende leidinggevende die de medewerkers coacht en opereren in een politiek-bestuurlijke omgeving is jou op het lijf geschreven.

Interviewplanning

De eerste gesprekken vinden plaats in week 33
Een eventueel tweede gesprek vindt plaats in week .34

Dienstencategorie

Andere diensten

CPV code

79000000-4 - Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.